*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
URSUL-idag v.32+4 sa de att han väger 1754g.. han låg där i magen han va så sööööööt jag längtar efter min lille.. ska ut och shoppa massor av blå bebis saker idag heheheh...
lilllinda: Inte tycker jag att magen är såå låg, däremot stor!
Aha - den kanske håller på att borra ner huvet då...*ler*.. Ja inte är det skönt - spec inte när man dessutom har dessa förbenade fogar som krånglar dessutom...
Hej tjejer! Ännu en som har haft sovmorron. Härligt, konstigt nog sover jag som bäst när sambon gått till jobbet... har då hela sängen för oss
Steffy: Grattis till en lillkille! Underbart! Vill oxå veta men sambon vill inte. Vi ska oxå tillbaka på ett UL. Vårt knyte blev beräknat till 3300g.
lill linda: Va konstigt, det med katterna. Då är det kanske dax snart. Djur har ju känsligare sinnen än vi, så vem vet. Spännande!!!
Här i malmö skiner ingen som idag. Jag har bestämmt mig för att pyssla med boet så det gör inte så mycket idag. Annars har helgen varit jättemysig!
Krya på er ni som är lite krassliga!!!
Steffy: Då är han nog lite större än vår bebis, hur såg snoppen/pungen ut egentligen? Är lite nyfiken för när vi gjorde UL i v. 30 tyckte jag att jag såg för många händer
A lie: visst är det konstigt?! Kissarna leker följa john vart jag än går, går jag ut o sätter mig på altanen så sitter dom o kraffsar o jamar för fullt på dörren för att dom ska vara nära mig.. *s* Konstigt som tusan. O ska alltid ligga nära magen...skulle nog tro att dom hör hjärtljuden på bäbis.
Björnen: Min första tanke var pojke, men nåt säger mig att det är en tös i din mage..
Vet inte varför...
lill linda; texas har velat lega med huvudet på megen hela graviditeten, ville han aldrig för.. så visst märker de alltid...
har satt in snorre bilden i mitt galleri om någon vill se :) hehehe
Då var det kanske snoppen jag såg då, vad spännande! Lär ju få veta då pyret dyker upp! Magen och matlusten och humöret är iaf bra annorlunda mot då jag väntade Tyra!
ursul: min mage menar du?? syns speciellt då jag sitter...förrutom hade jag magen precis under brösten, dom låg lixom uppepå, men nu kan jag lägga en hel hand emellan. Har lixom magen i knät numer, svettigt värre om låren...