• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

lilaki: våra graviditeter verkar ju vara likadant.. spännande..

• lilaki

Just så liten! Klarknappen! Min är ute!

Börnen: Jag gissade faktiskt på dig för några veckor sedan, du kanske missade det bland alla inlägg, men jag tror att det är en grabb.

• steffy

är så glad över min lille son :) längtar så mycket :)

• Liten

Hehe... Såg nu att du redan skrivit det... Min sambo tycker att den är jätterolig, han kommer och lyfter på tröjan varje dag för att kika om hans skruttunge är klar än...

• meh

När det gäller allt prat om magar, så sa maken i morse att han tyckte min mage hade blivit större. Jag tror den har börjat sjunka nu, för det är jobbigare att böja sig framåt, tar emot mot låren.

• meh

Lill linda - ska du med på fikat på onsdag?

Ni som har en bebis som är fixerad. Vilken vecka är ni i? Min bebis låg neråt för två veckor sedan, men verkar ha svängt runt och ligger tvärs över magen nu, är i v32+6

• lill linda 82

meh: hade tänkt det...kanske får med mig grannen på fikat oxå om inte hennes kotte kommit ut tills dess.
    Ang magen..är du säker på att den inte ligger rmed rumpan på ena sidan o fötterna på andra sidan??
    Min kotte är iofs inte fixerad ( inte vad jag vet ialf, men jag hoppas) men ligger neråt med huvudet, rumpan/ryggen på vänstersida o knäna o fötterna på högersidan.

• meh

lill linda - kul, alltid roligt med nya ansikten på fikaträffarna
    När det gäller magen, så kände jag förut att den låg med ryggen på högersida, men nu känns det som om ryggen är under brösten för det är där det är hårt. Känns inte hårt neråt längre, som det gjorde när den låg med huvudet neråt för 2 veckor sedan. Ska till bm på fredag, så då lär man få veta om h*n flyttat på sig.

• triump

Alie och lill linda knasigt det där med djuren, måste observera mina katter mer. tycker nog mest de ligger och sover om dagarna
    kanske passar de på innan bf och pluttis som håller dom vaken om nätterna..

Limpis bra att du tog upp det med csn. för utgifterna under mammaledigheten måste minskas. hur är det förresten med fack avgifter?

Steffy åh vad kul för dig att handla lite blå kläder..dvs grattis till lillkillen i magen

Liten lycka till med faderskapsbevisandet

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D