• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Signatur

Triump: I vårt fack (Sveriges farmacevtförbund) betalar man halv avgift när man är föräldraledig (men hel avgift till AEA). LIte konstigt, för när man är sjukskriven betalar man 1/4 och man har ju samma "inkomst" i båda fallen.

• ickelpicka

Hej tjejer!

Hur var nudet där med bb-väskan? Vad ska man ha med sig? Nog för att det är ett tag kvar, men det skadar aldrig att ha koll... Jag vet att jag sett infon någonstans, men hittar givetvis inte det nu.

• Börnen

ursul: i din mage tror jag att det bor en liten pojke!

• meh

Pyret82 - ok, då har förhoppningsvis min bebis någon vecka på sig att lägga sig till rätta igen.

Är det någon av er som har börjat tappa matlusten? I ett par dagar nu så har jag inte känt någon som helst lust att äta och mår nästan lite illa.

• A lie

meh; jag har känt så till och från sedan februari. Kommit på att det hänger lite samman med halsbrännan för mig. men framförallt så har jag inget sug efter mat, jättedålig fantasi på vad vi ska äta etc.. meken tyckte det var kul en stund, men nu tycker han jag borde ha lite ideér någon gång...

-nä, vattengympan nästa...

• Börnen

meh: känner likadant idag. Har varit lite halvdålig i magen den senaste veckan. Idag när jag skulle äta lunch så fick jag verkligen tvinga i mig lite mat...fast jag mådde illa innan och även efter...som sagt, INGEN matlust alls!!!

• vonkis

tja tjejer
    ser att det diskuterats friskt här inne men orkar inte läsa igenom alla sidor*s* som vanligt..hehe.
    funderade också på det där med fackavgiften, om den inte borde avstanna under mammaledigheten?...för bra för att vara sant så det lär väll inte vara så.

ingen som varit lös i magen på sista tiden...måste ju springa på toa flera gånger om dagen kasnke är det för att det b örjar trycka neråt och på ändtarmen mera. inget trevligt ämne jag vet*s* men jag måste få fråga

ingen som har nått tips på svullnade fötter...vad man kan göra under dagarna när man jobbar? dom är enorma och känns som om dom ska domna bort snart.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D