*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
sulfur har du hittat Tip Top, jag trodde den skulle komma mitten av Maj...
Liten usch vilket bemötande.....' men vad skönt att ha det gjort.
jag vart så osäker på hur man skall gå tillväga efter att de på stadsdelskontoret söderort sagt till Vonkis att det inte var någon ide att skriva under faderskapsbevis innan bf. men antar att det visst är bra att göra det i förväg. men man blir lite virrig av dubblabudskap.
Missisola låter som du haft en härlig arbetsdag
jag vart fortsatt heltidssjukskriven fram till avslutningen, vill ta ut några dar semester innan bf. för sjukpenning lär man inte bli rik av...
Ang csn och fackavgift, så kvarstår de på listan att undersöka hur man skall göra med det. har csn en egen hemsida med info ang detta.?? deras telefonköer är ju inte så poppulära att stå och vänta i.
Liten - känner verkligen med dig. Tror inte att jag hade kunnat vara tyst, utan hade nog frågat henne vad hon menade med att ställa samma fråga flera gånger. Om hon trodde att jag låg med en massa killar, bara för att jag är ung (om jag varit i din ålder, vilket jag tyvärr inte är längre
) Tycker inte det kan vara tillåtet att fråga på det viset, de måste ju kunna inse att folk säger sanningen när de ska skriva på sånna viktiga papper.
Liten finns det något sätt att få dem att förstå att de inte kan bete sig hur som helst. de måste ju veta att deras metoder, utfrågningar är kränkande
... för ju mer jag tänker på det desto arbare blir även jag.grr..
argare skall det stå;-( och inte arbare................
En fråga, hur tidigt kan förvärkarna börja????
Känner som mensvärk men lite ondare, låg på sägen å räknade... 6-7 min mellan dom..... Men dom kommer inte lika ofta nu...
Lite orolig.
Började v36 idag
Liten: Stackars er att bli behandlade så!
lill gumman: då är det nogh ingen fara, om de stannat av alltså, förvärkar kan starta långt tidigare än v.36
Ursul:
Så de kan hålla på så här..... *snyft*
När vet man när de e på g då?
Jag visste det inte ens då jag var 7 cm öppen, så rätt person att svara på frågan är jag ju inte. Dock så hade jag rännskita och så kom det massa blodfyllt slem under dagen.
Ursul: trevlig......*ler*
Blir bara lite orolig när pappan e 45 mil bort. Vill ha nån som håller min hand.
Nån som kan säga hur man ska veta när de e på G???