• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Vonkis: Ska vi se om vi kan tigga till oss varsin rullator på Sös på onsdag*blinka*....

• Liten

Vonkis: Det är nog ingen fara.. *kramar om* Inte hetsa upp sig nu... Anledningen till att jag fick stå ut med det här är förmodligen att jag är så ung... Vi unga går ju inte att lite på, och dessutom är det allmänt känt att vi aldrig skyddar oss och alltid kn***ar runt... Antar att hon kanske gjorde det av medkänsla för Norpan, "stackars kille som blir tvingad att bli pappa" eller något liknande...

• Sulfur76

*triump* Hittade tip top i min lilla ica butik här idag, vart helt salig och var bara tvungen att köpa en för att uppleva gamla minnen : ) Så den har kommit ut, men alla affärer har kanske inte tagit in den i sortimentet ännu.

• meh

Nej, nu är det läggdags för mig
    Sov så gott tjejer

• triump

god morgon
    vilken härlig regnig morgon,idag kan man med gott samvete mysa omkring här hemma i mysbyxor... .

Tvättade sängkläder och babyplagg igår, vad smått allt är. alderles pluttigt..

Sulfur hmm då skall jag allt leta reda på en Tip Top. hoppas att den är lika god som man minns.

• Amine

Inget stanna hemma och mysa regn här inte... Solen skiner och fåglarna kvittrar! Ska inte alls sitta här egentligen, "skulle ju bara"... Ska alldelles strax ge mej i väg till jobbet, har en bestäm tiden nästan själv i dag så det blir ungefär 10-14.
    Och en tip top låter som ett bra mål med dagen!

• Liten

Godmorgon tjejer!
    Jag har fått sova ända tills för 10 minuter sedan, gick och la mig vid 00, 00:30. Såå skönt att vakna upp idag! Halsen börjar ge med sig lite granna, känns det som (peppar, peppar) och ute är det såå fint med regn och fågelsång.. Hoppas på åska idag då den aldrig tog sig ändå hit igår..

• Liten

Haha.. Tog sig ändå?? enda, menade jag ju...

• Missisola

Har kollat efter Tip Top.... inte hittat nån=(
    Vi får bege oss till Sulfurs lokala ICAhandlare - vart den nu ligger

Har precis pratat m Vårdecentralen och jag har fått en telefontid på måndagmorgon... För sköterskan sa att jag söker för samma sak och behöver inte komma dit... Får vi se om jag får heltidssjukskrivning...Hoppas nog på det - det är ett h**sicke att ta sig från A-B-C - och då bara i hemmet... =/

• Missisola

Nu så - *känner sig lite duktig* Jag har både kollat CSN på nätet och prata m en handläggare...
    Man ska beställa en blankett "Ansökan om nedsatt årsbelopp på grund av inkomstminskning - studielån " och fylla i den..Man ska beräkna hur mycket man kommer dra in detta år och utifrån det tar CSn beslut på hur mycket nedsättning man får!
    Antingen beställer ni på nätet eller via handläggare...
    Nästa återbetalning för mig är 31/maj så jag ska försöka hinna få in så jag kanske slipper hela det beloppet..Sen har man ju redan betalat en gång i år och det kommer oxå dras av typ...

Nån som blev klok??

CSN 0771-276 000

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D