*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
God morgon
Här får man hoppas på lite uppehåll i dag, regnar inte just nu i alla fall men det är mulet och trist.
Ha en bra dag
hej hej
Jag har lagt in några nya foton på "mamma, pappa, mage", som en kompis tog i helgen. Han tog massor av kort, men vi har bara fått några hittills. KUL med nån som kan fota, men lite jobbigt att posera när man inte är van! Blev lite generad...
Här uppe i norr har det SNÖAT i natt! Vi som har haft så fint vårväder och barmark sista tiden.
Vet ni vad jag har gjort? Jag har köpt dom första miniblöjorna nu. (Är i v 35/36) Jag fick lite noja häromnatten när det molde på som tusan i magen i flera timmar och jag började bli rädd att det redan skulle dra igång. Men det gick över.
Så i går införskaffade jag blöjor och började så smått packa väskan och jag tvättade babykläderna. Så nu är jag lite lugnare och kommer förmodligen att vagga flera veckor över tiden
ElinN - Jättefina kort!!! Svartvitt gör jättemycket!!!!
ElinN: Vilka fina kort. Blir minnsann lite avundsjuk. Vill också ha nån som är duktig på att fota.
I e.m. ska vi på 1a föräldraträffen. Ska bli roligt fast man är ju lite nervös också förståss. Hoppas att man hamnar i en grupp där man trivs med de andra.
Prillan: du är inte ensam om att det moler på i magen... har haft mensvärk sen i typ tors/fre nångång. Känns mest i ljumskarna.. hugaligen. Igårkväll kunde jag knappt gå för att det krampade fram o värkte i svanken.
ElinN: finfina bilder!
vill oxå ta mor+far+mage bilder..
Har precis kommit hem, varit o skrivit på papperna nu, faderskapsbeviset. Inga konstiga frågor alls.. Hon var hur trevlig o gullig som helst kvinnan som var där.
Missisola så duktigt gjort. nu är det bara för mig att ringa in och beställa blankett från csn
Nu ska man klura på det där med faderskapsintyg..vart ringer man då? Familjerätten?
Missisola: Japp, familjerätten är vad som gäller..
lill linda: Skönt att ni fick en trevlig människa!
Och nu har ni också det avklarat... Det var väl du som egentligen hade bf i maj (juni enl. UL)?
Isf. får man väl hålla tummarna att eran skrutt behagar komma snart!
missisola: jupps... det är dit man ringer.