• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

så nu har jag t o m ringt csn och beställt blankett.... jihaaa..

Elin N ur snygga bilder. här hos oss har vi kameran på timer och på vissa foton synns bara fötterna... det är väl bäst att fråga någon...

lill linda vad skönt att du har det avklarat nu.

• saharsa

Prillan: Jag har också värk i magen kommer när jag är ute och går så det blir inte så mycket skuttande på stan! Kan ibland göra för J**ligt ont.
    Känner dock inte av något i fogarna.

Molle76: Vi var på första föräldra träffen förra veckan, fick se en förlossnings film "häftigt".

• triump

missisola 508 18 00 sthlm stad , farsta stadsdelsnämnd... frågor kring faderskap.

• lill linda 82

Liten: Ja.. skönt att ha det klart ifall kotten vill ut snabbare.
    Jo det stämmer, har enligt min uträkning bf 1Maj, och enligt UL 13Juni. Både jag o min kompis som fick barn för 2 månader sen är hyffsat övertygade om att det kommer bli Majbäbis. Men h*n får självklart vara kvar längre om h*n nu behagar sig tycka så.. Du o din sambo hade oxå bf i Maj från början va?

• lill linda 82

Liten: Ja.. skönt att ha det klart ifall kotten vill ut snabbare.
    Jo det stämmer, har enligt min uträkning bf 1Maj, och enligt UL 13Juni. Både jag o min kompis som fick barn för 2 månader sen är hyffsat övertygade om att det kommer bli Majbäbis. Men h*n får självklart vara kvar längre om h*n nu behagar sig tycka så.. Du o din sambo hade oxå bf i Maj från början va?

• Missisola

Har varit inne på Sthlm Stads hemsida och man vänder sig till Stadsdelsförvaltningen - och mitt kontor ligger ju här 5 min ifrån
    Ska ta ett snack m sambon när vi ska fixa det=)

• lill linda 82

FL verkar inte funka så bra för mig idag.. :/ Skickar dubbelmeddelande o har sig, vill inte ladda upp sidorna riktigt...

• Missisola

Bra Triump, med tel. nummer..antecknar det..
    Har du beställt tid?

• Missisola

FL är otroligt segt just nu!!!

• triump

Missisola. FL segar grr.. jag missar alltid tanterna på stadsdelskontr, de tycks gå på massor av möten. så ännu har jag inte bokat tid. Dessutom sa de mer eller mindre till Vonkis att det inte var någon ide, så då vart man förvirrad... för visst sjutton är det bra att ta tag i detta med faderskpsbekräftelse i förväg.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D