• Iorlover

spyfobi!!!!!

Nu har dagis o skola börjat o alla sjukdommer kommer! Hörde att en tjej gått hem från sonens dagis i torsdags efter en kräka!
    Så var den dagen förstörd...känner efter, ångest, stenkoll på sonen mm.
    Finns det flera än jag med denna totala skräck för magsjuka? Kan knappt skriva ordet!

• Svar på tråden spyfobi!!!!!
  • killing

Räkna med mig!

Åhhhh jag jobbar som lärare på en låg-och mellanstadieskola och träffar dagligen barn som mår illa vet inte hur många gånger jag sagt till barnen att de måste gå till toan om de behöver spy annars får de torka upp själva!!!!

Pepparpeppar....

När du vet vad som är viktigt, lär dig att prioritera!
  • Iorlover
    killing skrev 2007-11-23 21:45:28 följande:
    Räkna med mig!Åhhhh jag jobbar som lärare på en låg-och mellanstadieskola och träffar dagligen barn som mår illa vet inte hur många gånger jag sagt till barnen att de måste gå till toan om de behöver spy annars får de torka upp själva!!!!Pepparpeppar....
    ÅHHHH...satan i gatan vad jobbigt!!! Hade ALDRIG klarat ett sånt jobb! Jag kan flippa ur bara av att gå på luciafirande men barn!

Var på klädaffär idag, då ett barn ligger på golvet o gråter o säger att han har ont i magen! HJÄLP tänker jag o bara förväntar mig kaskadspyan...lägger tillbaka de fina kläderna jag tänkt köpa o skyndar mig ut...PUH!!!
    Alltså hur jobbigt får det bli!
  • neoaliya
    Iorlover skrev 2007-11-23 21:49:09 följande:
    ÅHHHH...satan i gatan vad jobbigt!!! Hade ALDRIG klarat ett sånt jobb! Jag kan flippa ur bara av att gå på luciafirande men barn! Var på klädaffär idag, då ett barn ligger på golvet o gråter o säger att han har ont i magen! HJÄLP tänker jag o bara förväntar mig kaskadspyan...lägger tillbaka de fina kläderna jag tänkt köpa o skyndar mig ut...PUH!!!Alltså hur jobbigt får det bli!