• Amelié77

Varför denna "hype" kring Bugaboo vagnar?

Jag har ALDRIG sett en Bugaboovagn "live" så kan någon vänligen förklara för mig varför de verkar vara så populära. Jag har bara sett dem på bild på nätet och utgående från det skulle det inte falla mig in att köpa en sån vagn. Tycker de är rent ut sagt fula och dessutom ser de obekväma, hårda, omysiga och kantiga ut.
    Men jag är medveten om att jag kan ha fel Så förklara gärna för mig varför Bugaboon är bättre än t.ex. Brio eller Emmaljunga. Och jag nöjer mig inte med svaret att de är snyggare... Finns det några andra fördelar med Bugaboo som inte finns på andra vagnar?

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Varför denna "hype" kring Bugaboo vagnar?
  • tutelina
    Milliemolly skrev 2007-10-19 20:20:11 följande:
    tutelina - ville se din "fula " vagn men hittade varken pres. eller galleri??????????????
    nej jag vet, tydligen är det nån inställning man ska göra för
    att göra det synligt för alla, man jag har tittat igenom hela inställningarbiten och hittar ingenting som nämner det, HJÄLP hur gör man?
    Jag köpte en ny vagn för två veckor sen som jag faktiskt gillar skarpt för den är så annorlunda, särskilt färgen är olika andra vagnar, det är en chockrosa Quinny Buzz, så nu åker lilla tårtbiten lite schangdoblare än förut.
  • Carolinejosefine

jag tror det är under kontoinställningar, sen inställningar som du ser till vänsterr i bild när du klickar på din sida uppe till höger.

där kan man "playa" över de funktioner andra skall se

• tutelina
    Carolinejosefine skrev 2007-10-19 23:48:35 följande:
    jag tror det är under kontoinställningar, sen inställningar som du ser till vänsterr i bild när du klickar på din sida uppe till höger.där kan man "playa" över de funktioner andra skall se
    det enda som står där är att jag som PLUS medlem kan välja vilka som får se, det är ju inte jag, betyder det att jag inte får visa? Jag som ville visa polskaskitvagnen..
  • tutelina

jag har fått hjälp och tror nu att jag lyckats göra bildgalleriet tillgängligt. Så om ni vill kolla så hoppas jag att det funkar nu. nu skall jag gå och sova. natti!

• KarJac

Qinny Buzzen är jättesnygg!

I am not bound to please thee with my answers.
  • Belinda80

åhh den vagnen e sååå hemsk, kallar den polackvagn.. sorry

• oOrosamarängerOo

tutelina
    Vagnen va inte det snyggaste jag sett men den lilla varelsen som låg i den kompenserar ju det hela, jättesöt

• Modesty2000

Hmm..jag tror att det är tur att mannen lade sig i barnvagnsköpet för jag tycket inte din vagn var det värsta jag sett :D..

• tutelina

den ÄR polsk, det är därför kallar jag den polska skitvagnen. mEn bebisen brydde sig ju inte när hon åkte i den, det var ju mest jag som retade mig på vagnen. Hon är väl glad bara hon får pka, verkar som det ialla fall. Hon gillar nya vagnen med.

• tutelina
    KarJac skrev 2007-10-20 08:16:20 följande:
    Qinny Buzzen är jättesnygg!
    ja, den ser lite speciell ut och det gillar jag, men den är ju självklart inte lika liten och smidig som en BB, men den kostar mycket mindre ny.
  • goa mia

Köpte en ny buggis för några v sedan. Hade en brio -05 förut. BUggen är jättesmidig att köra & lätt att hantera. Kan köra den med en hand i affären istället för att hela tiden lyfta den o vända osv..

Den är skön, enkel.. min enda negativa känsla är att den känns lite kall.. brion var stor men varmare. använder fortfarande liggdelen.

• tutelina
    Modesty2000 skrev 2007-10-20 09:17:30 följande:
    Hmm..jag tror att det är tur att mannen lade sig i barnvagnsköpet för jag tycket inte din vagn var det värsta jag sett :D..
    det var snällt sagt, tack!
  • tutelina
    SooJuicy skrev 2007-10-20 08:47:36 följande:
    tutelinaVagnen va inte det snyggaste jag sett men den lilla varelsen som låg i den kompenserar ju det hela, jättesöt
    tack tack, jo jag tycker hon är rätt snygg själv faktiskt, men hon är ju mycket större nu.
  • Älsklingen och Jag

Att BB skulle vara en hype... Ja som en del skriver så kanske det var så för några år sedan. Nu tycks ju alla vagntillverkare "härma" BB. Kolla in Brios nya vagn som släpps i november. Kopia??
    Jag håller helt med om att en BB kostar en hel del pengar, skulle inte bli ledsen om den blev billigare
    Men BB har nått som andra inte har lätt, smidig, snygg, tuff. Varför skulle annars andra tillverkar börja göra liknande vagnar. Det är vad folk vill ha idag. Modernt, roligt, smidigt. Varför välja en traktor när man kan välja en sportbil...ha ha ha nä men varför släpa på vagnar som väger 20 kilo när de kan väga 10. Nog för mig idag... Go natt när det är dax.

Svar på tråden Varför denna "hype" kring Bugaboo vagnar?