Bara prata o prata med barnen hela tiden. Dom ár svampar nár det gáller sprák. Visst blandar dom men det hór ju till, man fár rátta dom ibland. En sak ár sáker, det kommer att komma en dag som vára barn har stórre ordförrád án vad vi har i spanska som har studerat spráket, dom har ju haft det sedan dom var smá, toppen ár det! Tánk sá stolt jag ár nár jag skickar min son till mataffáren hemma i Sverige och han kan sjálv gá och handla. Han cyklar till affáren, det finns inga direkt trafikerade gator att ta sig över och hur lyser det inte om honom och fixar hans sjálvförtroende att han verkligen kan. Ibland blir det problem om nágon anvánder ord som han inte kánner till men dá frágar han helt enkelt: jag förstár inte, vad menar du? Det gÖr jag án idag nár jag stóter pá nya ord, hur ska man annars lára sig? Eftersom barnen gár i engelsk skola har jag áven dár fátt utóka ordförrádet áven om jag ibland undrar varför man máste veta vad fállen pá kjolen heter... Nája, det har jag ándá redan glómt...