• Krusbär

Vi som blöder/färgade flytningar nr 6

Förra tråden stängdes visst. Startar en ny tråd för alla oroliga själar som blöder eller har färgade flytningar under graviditeten. Det verkar vara väldigt vanligt men behöver inte betyda att något är fel. Men ändå blir man orolig såklart! Därför möts vi här!

Länk till förra tråden (nr 5): www.familjeliv.se/Forum-2-143/m24360084.html

• Svar på tråden Vi som blöder/färgade flytningar nr 6
  • Krusbär

Ms Trooper: Hoppas att det går bra, det är säkert ingen fara!

• Happygirl79

Needy:
    Håller precis med dig om att det är hemskt att inte veta om bebisen lever eller inte! Blöder inte men har färgade flytningar och alla symptom är borta. Har ringt bm och gyn flera gånger men det finns inga tider säger de (har fått tid på torsdag, lääänge till!). Har haft 2 mf och det senaste började så här... Ovissheten är värst!!

• maria lintott

vilken vecka är ni andra i?? jag är i v 8 och har haf lite blödningar av och till.ska se till att få komma och göra ett vul för att se så att allt är bra.. eller inte =(
    någon mer än jag som haft hög puls?

• MillionStars

Är i vecka 11 nu och har fått en brun flytning både igår och idag Kan det vara för att jag har börjat ett nytt jobb och ha varit stressad och burit ganska tunga grejer? Har ångest nu för jag vet inte om våran "myra" lever eller inte och gråter nästan varje dag när jag kommer hem. Usch...Inte roligt alls detta.

Hade en liknande flytning i v 7 men då sa BM till mig att avvakta och se.

• Needy

Happygirl79: neej..började det så? Hoppas på bättre lycka nu.

Jag är i v.13 ca..vi vet inte riktigt..får se om 2 veckor!!

Ja visst tär det på en. Kan va ett åskmoln emellanåt..men idag har jag fått för mej att den lever..tycker mej ha lite molvärk..sån där då magen känns lite hård...men mår oförskämt bra..(minns inte hur det var med de andra. Är 6 år sen jag var gravid)

Iaf har jag shoppat en molnfilt från Me&I idag..muntrat upp mej.

Önskar all lycka till er alla..underbar tråd. :)

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • snoopy8

Är i v 8 och har blödigt några dagar från och till... är ju väldigt orolig o har nästan tappat hoppet. Ska kräva ett VUL imorrn så man fåt veta....

• Smultron81

hejhej!!
    Tänkte höra med er... Jag blödde ibörjan av grav. Var då inne på vul o sista ggn såg man en bebis med hjärta som slog. Nu i helgen fick jag en blödning igen och undrar om man sett bebisen innan då e det väl inte så stor chans att den inte skulle leva nu??

• Krusbär

Jag är i v 8+1 idag, första rosa flytningen kom 5+2. Hade slutat räkna dagarna för jag trodde att det var kört efter vul:et. Men dagarna tickar på utan knappt några mer blödningar och fortsatta grav-symtom... Nytt vul på onsdag och då måste jag väl ändå få veta?!

Stor kram till alla er som kämpar på med blödningar och oro!

• Krusbär

smultron: Jag tror att risken för mf minskar till några procent bara om man har sett hjärtat!

Svar på tråden Vi som blöder/färgade flytningar nr 6