• Krusbär

Vi som blöder/färgade flytningar nr 6

Förra tråden stängdes visst. Startar en ny tråd för alla oroliga själar som blöder eller har färgade flytningar under graviditeten. Det verkar vara väldigt vanligt men behöver inte betyda att något är fel. Men ändå blir man orolig såklart! Därför möts vi här!

Länk till förra tråden (nr 5): www.familjeliv.se/Forum-2-143/m24360084.html

• Svar på tråden Vi som blöder/färgade flytningar nr 6
  • Krusbär

Fruktsalladmedglass skrev 2007-12-27 09:59:03 följande:

Blöder mer nu o har mer ont...Bådar inte gott det här..hör av mig när jag vet mer.Kram Helene!
    Stackare, jag vet hur det känns... Kram
  • lille08

Fruktsalladmedglass skrev 2007-12-27 09:59:03 följande:

Blöder mer nu o har mer ont...Bådar inte gott det här..hör av mig när jag vet mer.Kram Helene!
    Fy så jobbigt!! Är ledsen för din skull.

Ska själv in på kontroll nu i eftermiddag för att se om allt är som det ska eller inte. Blöder visserligen inte idag, men har ganska ont i ena sidan (har haft det ända sedan mensen skulle kommit). Oroar mig för eventuellt utomkveds så jag vill kolla upp det. Usch, är skitnervös för att det är något som är fel. Jag har ju haft en känsla sen jag blev gravid att det inte kommer gå vägen. Hoppas jag har fel.
  • Krusbär

lille08: Håller tummarna för dig, hoppas att allt är bra!

• lille08
    Linis2007 skrev 2007-12-27 14:39:18 följande:
    lille08: Håller tummarna för dig, hoppas att allt är bra!
    Tack! Jag hoppas det med, även om det inte riktigt känns särskilt positivt just nu.
  • Krusbär

lille08 skrev 2007-12-27 14:45:55 följande:

Tack! Jag hoppas det med, även om det inte riktigt känns särskilt positivt just nu.
    Jo, jag vet hur det är. Men idag får du iallfall veta!
  • levlivet73

Idag på fm förstod jag att det jag såg var ett litet embryo.. Jag sa till Håkan att om det inte finns ngt kvar så har jag sett det o så var det..
    Hcg var nere på 400 någonting o det vi sett innan var borta.Jag skall göra ett nytt gravtest om 3 v sa de för att se så det blivit negativt.
    Tack alla som varit o är ett stöd idenna sorg som nu drabbar oss för andra gången detta år.

Kram Helene!

• lille08

Linis2007 skrev 2007-12-27 14:48:25 följande:

lille08 skrev 2007-12-27 14:45:55 följande:
    Jo, jag vet hur det är. Men idag får du iallfall veta!
    Har kommit hem nu. Allting såg normalt ut och jag såg även ett litet minihjärta picka där inne!! Det trodde jag aldrig.
  • Krusbär

lille08 skrev 2007-12-27 19:28:23 följande:

Linis2007 skrev 2007-12-27 14:48:25 följande:
    Har kommit hem nu. Allting såg normalt ut och jag såg även ett litet minihjärta picka där inne!! Det trodde jag aldrig.
    Ja men då så! Då kan du vara lugn! Grattis!
Svar på tråden Vi som blöder/färgade flytningar nr 6