sweetfia skrev 2008-01-15 12:16:03 följande:
Jag startade denna tråd för att jag ville prata med folk som inte tänker vaccinera sitt/sina barn.. Jag har haft/har ett skit svårt val framför mig, ska vi ta sista sprutan av de tre första så måste vi göra den om en månad.. Jag står fortfarande i valet och kvalet.. Mina nätter är sömnlösa, jag tänker bara på hur jag ska göra och om jag gör rätt.. Magkänslan säger totalt nej till vaccination.. men hur kul är det när man nästan bestämt sig. så skriver folk i princip att man är slut i huvudet om man inte vaccinerar, att jag utsätter mitt barn för fara ?? Fy faaan säger jag alltså, om bara någon kunde förstå hur jag mår..skrev tydligt att jag INTE ville att ni som tycker vaccination är så bra , kunde starta en egen tråd. Jag klankar inte ner på er för att ni vaccinerar, varför måste ni klanka ner på dom som väljer att inte göra det? Anledningen till att jag inte vill mer är att min son nästan dött två gånger.. .Läkarna hittar inget fel, men det kan vara utav vaccinationen.. !! När jag sa till min Bvc sköterska att jag vill veta vad han kan få för biverkningar , te x feber.. så svarade hon "Sofia jag kan inte garantera att han inte dör eller för nå allvarliga biverkningar"skulle ni vaccinerat erat barn då ??? !!! Äh, kände att jag ville skriva av mig lite.. Hoppas någon förstår..
Jag förstår, lita på vad din känsla säger och vaccinera honom när han är lite äldre kanske? Mina tjejer är fullt friska ändå säger min känsla NEEJ o så blir det, men som sagt stelkramp ska den äldsta vacc mot nu

Sen får vi se hur det blir med resten.