visparnas tråd # 6
hej! Jag är här lite tillfälligt med lånad dator
Min dator är hos en skum farmbror i lännersta med smutsig fleecetröja, rörigt hus och massa katter runt benen
Men imorgon ska den vara fit igen till en billig penning.
Har varit utan dator i nästan 2 dagar och har varit sjukt effektiv. Uj vad mycket man hinner utan fl
Har städat, pluggat, lunchat med kompisar och gått långpromenader. Men nu när jag lyckades få internet att fungera på lånedatorn är jag väl fast i träsken igen
Är hemma och pluggar idag och M och E är ute på äventyr. M har inte riktigt vågat sig ut själv med E men idag tog han mod till sig. Pratade just med dem i telefon och det verkade gå fint för dem. Dock måste jag plocka fram pumpen snart. Egentligen borde man väl ta sig ut på promenad i det fina vädret men jag vet inte om jag ids utan vagn.
Maxie: Ja här kan det också lukta riktigt illa ibland!
Kerpet: Hur mår Petter nu då? Är han friskare? Har 3 andra kompisar som också fått RS, verkar vara väldigt vanligt i år. En stackare var tvungen att stanna på sjukhuset i natt
jam: Skönt att du fått sova bra i natt! Man känner sig verkligen som en annan människa
MaLu: Grattis till halvvägs! Jag gillar också sjal - vilken sort funderar du på?
Idis: Kul med Thailand igen! Inte allas avis
Lotass: Vilket datum är bf nu igen?
Håll en tumme för min syster som har ET imorgon. Blev 8 fina ägg igår så jag hopppas så innerligt att allt ska se fint ut imorgon.
nä nu måste jag plugga klart! Hej