Här är de med likadant, hon är jätteaktiv på dagen och kryper och ska ställa sig upp överallt.. Har börjat krångla med bilstolen med som hon älskade sitta i innan, nu ålar hon och spääner ryggen så de är omöjligt att få i henne i den.. Skriker så fort hon måste vara stilla..
Nu har hon fattat att man kan ställa sig i sängen med:( hon ställer sig jag lägger henne ner , hon ställer sig , jag lägger ner, osv osv.. Nu ger jag snart upp, hon härjar i sängen nu, tuggar på nallen och kastar sig omkring..
Igloo79 skrev 2008-02-19 20:44:31 följande:
Halloj, Här var det en bra natt. Endast ett uppvak. Nattningen tar lite längre tid. Hon vill så gärna vara uppe så hon stretar emot in i det sista. Hinner inte skriva så mycket längre. Lillan har blivit väldigt aktiv på dagarna. Kryper, "klättrar" och försöker lära sig att gå. Står mot allt och alla så ofta hon bara kan. Så man får va med henne eftersom hon helt plötsligt kan släpp taget och "störtdyka" mot någon vass kant. Hon tror hon kan gå...Välkomna alla nya. Känner så väl igen mig, men det blir bättre. Mystic: Vi hade samma problem. Sov bra och sen vände det helt plötsligt. Vägrade sova i egen säng efter uppvak. Blev tokig när man la henne i sin egen säng igen. Så vi har haft henne hos oss ganska mycket under denna tid. Hon har fått sova i vår säng och då har hon många gånger sovit gott. Vi har alltid börjat med att natt henne i egen säng, men om hon vaknat på natten och absolut inte velat sova i egen säng så har hon fått komma till oss. Nu har det blivit bättre och det var ett tag sen jag tog över henne till vår säng. Peppar, peppar......Vågar knappt säga det, det blir väl bakslag inatt.Sqti: Vilken jobbig natt....Lider med dig. Anjoh: Kul att det går bra. Funderar själv på att också lämna tråden, men kommer alltid in här i alla fall och kollar. Vill ju inte att det vänder igen och blir jobbiga nätter....