österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Smarta tips Hoppetossa!
Hej på er!
Åh, jag blev bara ännu mera inspirerad när min jobbkompis hade med sej lite material + album till jobbet igår.
Snart börjar jag nog ha det på det klara vad jag vill beställa. Jag fick låna en jätte bra bok av henne, tyvärr på finska, men det går nog lika bra ändå. Hon hade med sig och visade den pennan du talade om Hoppetossa, det ska jag nog skaffa!
Hör ni, när ni beställer papper...använder ni 30x30 papper då. Albumen är vel oftast i den storleken, eller? Har ni investerat i såna som man kan skära papper och foton med också, eller klipper ni??
Jag har köpt en pappersskärare på Lidl, de brukar ha en ganska förmånlig där mellan varven... ibland använder jag den men ofta blir det nog att jag klipper... Så det är en bra grej men man klarar sig också bra utan den...
nu ha ja fått mera foton...å igår va vi ti seinäjoki så köpt ja lite mera material...så nu e ja sååååå sugen på å börja scrappa...hoppas ja snart får lite extra tid över...
ja ha nog bara använt papper som är 30x30 ännu...
en pappersskärare ha ja köpt...men ha använt den en gång då ja sku klipp ett foto så klippt ja hela handen av anton..
sen ha ja int våga använd den....får int d å bli rakt...så oftast klipper ja nog...
alltså ja klippt handen av anton på foto... ![]()
sindi ![]()
Ok, tack för era svar!
Jag måste också få beställt mera foton nu för att få något att scrappa, tömde kameran igår och där var över 300 bilder... så det var någon dag sen sist den blev tömd...