österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
www. paperikierre.com ska det vara...
Alltså, vet ni vad, ibland kan man vara bra korkad!!
På dagis använder vi ju oss av alla värdens material + redskap när vi pysslar. Så mycket av det vi har på dagis behöver men också när man scrappar. Men vi använder det ju till lite andra saker. Ok, till poängen, jag kan ju beställa ur samma katalog som vi just gjort en stor beställning ur till dagis!!!
Där finns ju tom. sidor med material ämnat för scrapbooking...Ibland är det långt till centralen uppe i huvudet!!
Har jämfört priserna lite och det är tom. lite billigare från den firman...ok, tar risken att göra reklam...www.printel.fi Någon som beställt därifrån?
Missalibabagirl: Oj, den sidan hade jag glömt fast jag har den i mina favoriter. Trodde den var rikssvensk, men så var det ju inte! Så tack! Tror det blir en beställning därifrån och en från Printel
Tack för tipsen på framkallning!
MissGoldie vad kostar det att framkalla på Zoomi? Ger de någon rabatt på större mängder?
Jag har beställt största delen av mitt material på Paperikierre, de har lägsta priser av nätbutikerna i Finland (de jag känner till åtminstone). Kan varmt rekommendera dem med bra service och snabba leveranser. Är man intresserad av startpaket har Slöjd-Detaljer ganska trevliga sådana på www.slojd-detaljer.com
Jag har ju tjatat länge och väl om hur svårt (omöjligt) det varit att hitta blåa album i Vasa, men nu hade tiimari äntligen fått in två olika album i blåa nyanser
så ifall någon annan är i behov av ett blått album lönar det sig att gå dit och se. ![]()
Pyzzlan - jag minns faktiskt inte vad det kostar att framkalla foton på Zoomi. Jag får i alla fall 10% rabatt då jag har Rewell Centers kort (då min man jobbar där)
Och så tror jag det blir billigare om man framkallar mycket åt gången, men jag är inte säker. Ska lämna in foton nån dag den här veckan så efter det har jag koll på priserna.
ms17
åååhhh ja ville ju ha ett.....va dom fina? va kosta dom? hoppas dom finns ännu i nästa vecka...
De kostade 12,50 per album så det var ju bra mycket billigare än att beställa via nätet. Jag tyckte nog de såg helt ok ut, typiska tiimari-album skulle jag säga
... nog hittar man ju finare i nätbutikerna men då är de ju dubbelt dyrare.
ms17
dom sku säkert duka åt mig...
hhhmm, måst si om ja sku få nån lite ledig tid denna veckan så ja sku kuna fara ti stan..annars blir d först i nästa vecka...
sku behöva mer plastfickor också...