• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • mjauen

Ok. Tänkte jag skulle prova på nåt sånt oxå. Lite jobbigt att använda bara stora bilder.

• Amelié77

Hittade en jättebra svensk nätbutik igår www.skaparlusten.se
    De har fast frakt även till Finland. 75 kronor kostar det (om paketet väger under 2 kg)
    Det är ju faktiskt inte så mycket dyrare än vad man betalar i frak inom Finland! Beställde några journalingstämplar därifrån igår.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Millami

missgoldie
    ojjj, måst genast kolla in d....
    hur funka d me betalning?

Lycklig Mamma till Anton
  • Amelié77

De skickade Swiftkod och Ibannummer i ett mail. De uppgifterna behöver man när man ska göra utlandsbetalning från sitt bankkonto. Går nog enkelt att göra det.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Millami

joo, då vet ja nog hu man gör så ha ja no betala annat också....
    men alla har ju int så dom skickar d...men d e ju bra....då ska ja kolla där ikväll sedan
    vill ha nyyyyya saker...

Lycklig Mamma till Anton
  • Pyzzlan

Jag har också varit och kikat på Skaparlustens sidor. Mycket trevliga grejer där!

Jag beställde litet papper på Skräppikulma igår. De har ganska litet utbud just nu, men om man köper 10 mönstrade papper får man 5 enfärgande på köpet.

Ni kommer väl ihåg att nu på lördag får man 2 produkter för priset av en på Tiimari med kupongen från deras påsktidning. Skall kolla in vad de har för nya album då.

• Amelié77

Hmm, minns inte att jag fått nån påsktidning från Tiimari... När har den kommit? Kanske jag har sorterat bort den i misstag.

• Pyzzlan

Det är lugnt, de har ju alltid tidningarna liggande i affären så man kan ju ta en på vägen in. Den droppade in för ett par veckor sedan kanske...

• Amelié77

Ja just det! Men jag undrar just om jag hinner till stan nå på lördag...tror inte det. Först babysim, sen handla mat och sen hem och fixa sig inför FL-träffen. Kan blir svårt att hinna till Tiimari däremellan.

• Pyzzlan

Du får ta och handla på Cittare i Stenhaga och ta Tiimari på samma gång. Jag tänkte försöka den versionen.

Vad är det för FL-träff du skall på (nyfiken)??

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd