österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Jaaa, vilken bra idé! Att jag inte tänkte på att Tiimari finns där också!
Den här träffen www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28746434.html
Välkommen med!
tycker många gånger att timari stenhaga har bättre än in i stan....
Vilken kul idé med FL-träffen. Fast ni har väl träffats tidigare så det skulle kännas litet konstigt att haka på nu...
Skall försöka komma mig iväg på en träff med kompisar från högstadietiden imorgon kväll men just nu har jag litet ont i halsen och är sååå rädd att bli förkyld (gubben har varit sjuk hela veckan). Det skulle vara så kul att komma ut och träffa folk som man inte sett på många år.
Jag hade också hoppats på litet scrapping i helgen så hoppas flunsan håller sig borta.
pyzzlan
no ere bara ti kom me...mååååånga av dom som kommer e d första träffen för....
andra ha varit me några gånger... ![]()
Nu har jag äntligen uppdaterat bloggen med en ny LO!
missgoldies.blogspot.com/
Jo, dom Millami skrev, det är nog bara att komma med. Många nya på kommande den här gången.
missgoldie
ha du hunni scrappa ida?
ska gå in å kika....
MissGoldie - Jättefin LO du har gjort igen!
När du gör en LO..utgår du alltid från färgerna i kortet? ![]()
missgoldie
fin LO..
jaaag å vill scrappa, kanske ja sku hinn imoron...
Jo, för det mesta blir det så att jag utgår från färgerna i kortet. Jag skulle vilja att INTE göra det, men jag tycker det är sååå svårt att få till det då. Har sett många som inte alls bryr sig om färgerna i kortet och använder helt knäppa papper men resultatet blir superfint ändå! Själv lyckas jag inte med det, jag är nog för feg...
Millami - jag började på LO:n i onsdags så jag gjorde inte så mycket igår, bara journalingen och stjärnorna ![]()
MissG: Jättepigg och ren LO! Det blir ju fint i annat än rosa också!!
Har ni några bra tips på hur man fotograferar sina LO:s så det blir rakt? Har försökt men det blir alltid sneda kanter på endera sidan. Suck!
Flunsan tycks hålla oss i ett stadigt grepp just nu, så det blir väl att stanna inne hela helgen misstänker jag. Dubbel suck!