• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Amelié77

Ahaa, det var det där pappret. Det finns nog jobbigare papper än det där, det var ju ändå ganska diskret mönster. Tycker inte det behöver vara så mycket mer på den där LO:n. Kanske en swirl-stämpel på nåt ställe.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Millami

missgoldie
    d beslöt ja också att d int behöver vara så mycki mer...så nu sitter ja å "målar" fram mönstre som finns i pappret redan...jobbigt värre....heheh...
    å sen blir d nån swirl-stämpel å sen tror ja den får va klar...

Lycklig Mamma till Anton
  • Millami

ms17
    Tack så mycki....e nu int sådär suuuuper nöjd själv men den blev helt ok...

Lycklig Mamma till Anton
  • Missalibabagirl
    Millami - Den blev ju riktit fin!

Själv ska jag hämta foton imorgon så då får jag scrappa mera Har nog allt för mycket extra foton här hemma liggandes..men vill göra lite nyare nu emellan

Är det någon av er som har erfarenhet av magnolias Tilda stämpel? Köpte mitt första idag och det var så kul att måla och göra kort Tänkte bara ifall någon vet var man kan köpa dom billigast..jag köpte den i en bokhandel för 9,50..kanske dom är samma i alla butiker
    Mamma till Moa
  • Amelié77

Millami - det var ju jättesmart att framhäva vissa detaljer i pappret. Det blev jättesnyggt!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • ms17

Hoppetossa, vad skoj med en skiss... jag scrappar ofta utgående från skisser så den ska jag spara tills jag får mera foton

Har någon varit och fyndat två till priset av en på tiimari idag?
    Jag kunde inte hålla mig utan gjorde en beställning från skaparlusten som MissGoldie tipsade om, jag "behöver" lite olika enfärgade papper och så slank det ner lite mera alfabet och filtdekorationer

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd