österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
näää om man sku ge lumch åt anton nu å sen la han å sova....
så sku ja försök scrappa lite sen
pyzzlan
ja ha fått tipset om att fota LO`n stående....typ lägg den mot stolsryggen å fota...
men ja tycker ändå int ja får d bra blir lika för mig också....
Jag har provat att ha pappret stående och liggande, fotat i olika vinklar - resultatet är alltjämt detsamma. Det blir snett...
pyzzlan
jaa som fö mig då....
kanske missgoldie eller nån annan har nån bra ide?
har du nån blogg pyzzlan? eller tänkte du lägga ut dem här?*nyfiken på vad du gjort*
Nä, jag har tyvärr inte heller nåt bra tips på hur man får dem raka. Jag har dem nog bara liggande på golvet (terassgolvet därute för att få dagsljus) och så försöker jag stå så rakt ovanför som möjligt. Men det blir aldrig helt rakt.
Nej jag har ingen blogg. Tycker att det är svårt att få tiden att räcka till som det är, så jag tycker inte jag hinner med att upprätthålla någon blogg. Är glad över om det finns en stund över att scrappa nu som då.
MissGoldie - Det var lite det jag anade
Skulle själv också vilja göra LO'n utan att utgå från färgerna i kortet..men det går bara inte
Har sett så många fina LO's där dom mixar färger hur som helst och inte bryr sig i själva fotot när dom väljer färger ![]()
Scrapbutiken du länkade till igår såg ju ut att ha jätte fina saker
Mne att frakten ändå bara är ca 8 euro?
Det är inte mycket isåfall..när jag beställde från Minneskatten var frakten 140 kr fastän paketet var under 2 kg!? Hur kan det skilja så mycket? 
De flesta svenska butiker tar fraktkostnad enligt postens tabell, men den där butiken har fast frakt på 75 sek. Men man undrar ju hur de kan ha det om paketet egentligen sku kosta mer...
Vilken fin LO MissGoldie, Oskar har en precis likadan stjärn-body
Jag vill också scrappa men har ännu inte fått beställt nå mera foton, nu är det så långt att jag plociat ut vilka jag ska beställa och redigerat bort alla röda ögon... kanske i helgen...
Det där att få dem rakt fotade tycker jag också är jättesvårt, jag brukar alltid få kapa bort lite av cardstocken i någon sida för att de ska bli fyrkantiga...
I helgen säljer hobbyrummet ALLA papper till 0,50 €
Från lördag kl. 00.00 till söndag
Så ni som funderar på att börja scrappa ska passa på att beställa papper nu
Ni andra också förståss ![]()
Jag FÅÅÅÅR inte shoppa nåt mer nu! Har papper i massor, jag behöver verkligen inte fler. Men då man ser så många nya, fina hela tiden...