österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Jag har nog också papper så det räcker och blir över
Men jag tänker som så att dom blir ju inte gamla
Det är verkligen en drog det här med scrapbooking..man vill bara ha mer och mer hela tiden ![]()
Jag fotar oxå mina LO:s liggande (har ju gjort så många
) Så rakt uppifrån som möjligt. På vår kamera kommer det upp en ruta i mitten när man ska fota så då är det lite lättare om man siktar den i mitten av LO:n.
Ååå, måste in på hobbyrummet då o kolla, fast jag hade tänkt beställa från heinikka nästa gång.
MissGoldie, tack för tipset om skaparlusten
Jag har också tänkt att jag ska använda upp lite gamla papper förrän jag beställer nå mera men nu har jag slut på alla beige-brunfärgade CS... och om man en gång beställer papper så brukar man ju nog hitta lite annat också som man behöver
Det där såg ju ut att vara en ganska välsorterad butik. Jag har en stooor bunt enfärgade papper men nog är det ju typiskt när en färg är slut så är det just den som man skulle behöva hela tiden...
Hej på er!
Tänkte bara tipsa om en adress jag kom över idag på jobbet. Har inte hunnit kolla ännu om det finns nåt bra där, ni kan ju kolla om ni hinner och har lust!
www.cchobby.fi/
Har hört på djungeltelegrafen att Panduro kommer att öppna en webshop i Finland under våren. Det är inte bekräftat och vet inte hurdant sortiment de eventuellt kommer att ha, men hoppas de har med Scrapbookinggrejer i så fall. Fast de har ju himla mycket annat kul också. Jag håller iallafall tummarna att de etablerar sig i Finland. Så inte shoppingställena tar slut då...
Ååh, superbra om Panduro öppnar här!
Hej!
Kom in och rösta.
www.familjeliv.se/Forum-5-179/m30666470.html
håller wooow..hoppas dom öppnar...
ja börja scrappa en LO...men ha hängt upp mig..
trodde d sku va lätt men fyyy va svårt å scrappa på ett papper me text å mönster å olika färger å grejer...*suck*
tror ja lägger in den å frågar om hjälp...
Är det ett sånt där papper som nästan känns färdigtscrappat innan man gjort nåt med det? Såna papper ser sååå fina ut, men de är svåra att jobba med.
joo, precis ett sådant...tror dessutom ja fick d av dig ![]()