• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Amelié77

Nä, det blev inget besök på Tiimari idag. Men jag har nog allt jag behöver också.
    Just nu scrappar jag fast jag borde börja göra mig i ordning inför kvällens FL-träff.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Pyzzlan

Jag kombinerade Tiimari och mathandlandet idag, men det blev nu inget revolutionerande. 2 st 3D färger.

Missalibabagirl: www.paperella.fi säljer Magnolia stämplar för 7,90? men då tillkommer det ju litet frakt också. Har ingen själv men har alltid beundrat dem. Skulle vara kul att ha någon för att göra kort. Vilken bokhandel köpte du dem i?

Jag håller på att göra små påsktags med Panduros Tilda stämplar. Vi skall på påskmiddag till några kompisar och det blir fem barn, så jag tänkte fylla några paffägg med godis och förse dem med små namntags med en påskhare på. Få se då om jag kan få barnen att tro att påskharen varit på besök!

• Missalibabagirl

Pyzzlan - Tack för adressen! Jag bor ju här i Terjärv på landet så jag köpte nog stämplarna i närmaste bokhandel som då är i kaustby

Mamma till Moa
  • Pyzzlan

Missalibabagirl, ni har betydligt bättre sortiment i bokhandlarna där än vad vi har i Vasa

• Millami

för en tid sen gjorde ja 2 LO enligt skiss som ja skicka in
    å den ena iallafall kom....nu kan ju kolla här
    scraputmaningen.blogg.se/
    min LO heter babysim, va glad ja blev...trodde aldri dom sku ta me den...men ja e super nöjd me LO`n

Lycklig Mamma till Anton
  • Amelié77

Nämen, va kuuul Millami! Grattis! Den var ju jättefin!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Missalibabagirl

Pyzzlan - Jahaa..det skulle man inte kunna tro

Millami - Grattis! Va fin den blev!

Mamma till Moa
  • Karina 80

Åhhh, vad ni gör fina LO´s allihopa...jag också vill!! Jag känner mej som ett barn inför julen nu just, jag bara väntar på att mitt paket ska komma!!!

• Millami

tack, va snällt sagt av er..ja e själv nöjd me den å gilla dendär skissen massor...

Lycklig Mamma till Anton
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd