• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Missalibabagirl
    HoppetossaDesign - Det var ju också en bra ide!
    Mamma till Moa
  • Pyzzlan

Grattis Millami till publiceringen! Jag trodde jag skulle trilla av stolen när jag gick in på Scraputmaningen för att titta på din LO och såg min egen Topp 3 LO litet under din. Det är första gången jag skickar in något och hade inte räknat med att komma med.

Mjauen: Du hittar PH-pennor under tarvikkeet på Paperikierre eller på Finnstamper.

• ms17

Vilket bra tips hoppetossadesign, den tar ju verkligen lite utrymme och där får man in en hel del

pyzzlan, grattis till dig också!

Mjauen, jag har beställt min PH-penna på finnstamper.

Nu har jag äntligen fått iväg en fotobeställning, så nu får jag väl otåligt vänta några dagar innan jag får något att scrappa... nackdelen med att beställa på nätet är ju att det tar någon dag....

• Pyzzlan

Ifall någon vill se hur påsktagsen blev så la jag in några bilder i bildgalleriet. Nu är det bara att vänta på påskharen!

• ms17

pyzzlan, jag kunde inte se ditt bildgalleri... kanske du inte valt att det ska visas?

• Pyzzlan

ms17 Tack för tipset, har nu försökt ändra så att bilderna (3 st) skall visas. Är inte så himla bra på att använda dehär sidorna...

• ms17

Du måste gå in på dina inställningar också och under sidlayout kryssa för att bildgalleriet ska visas

• 081119 1
    ms17 skrev 2008-03-17 09:15:41 följande:
    Vilket bra tips hoppetossadesign, den tar ju verkligen lite utrymme och där får man in en hel del pyzzlan, grattis till dig också!Mjauen, jag har beställt min PH-penna på finnstamper.Nu har jag äntligen fått iväg en fotobeställning, så nu får jag väl otåligt vänta några dagar innan jag får något att scrappa... nackdelen med att beställa på nätet är ju att det tar någon dag....
    Dessutom är alla tre fristående, så man kan sätta dem precis somman vill......verkligen ett av mina bättre köp!
    Min blogg: hoppetossadesign.webblogg.se DT hos Pysselmyran
  • Pyzzlan

ms17 Tack igen. Gjorde ett nytt tappert försök. Syns de nu då????

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd