• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Amelié77

Nämen Pyzzlan, hur 17 kunde jag missa den Vilken härlig LO, och roligt tema! En TOPP 3 måste jag komma ihåg att göra också.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Pyzzlan

MissG Tackar för inspirationen. Utan dig som förebild hade det nog aldrig fallit mig in att skicka in något bidrag någonstans. Riktigt kul är det nog att scrappa från andras skisser - det sparar nog en hel del tid och energi : - )

Hade länge funderat på LO till min Topp 3 idé och då jag såg dendär skissen visste jag genast vad jag skulle göra.

• Amelié77

Jo, skisserna underlättar nog en hel del. Man slipper fundera så mycket själv då
    Jag sparar alltid en massa tävlingar och utmaningar på min dator men sen när jag äntligen har tid att scrappa så har deadlinen gått ut för de flesta. Surt! Men nu håller jag faktiskt på med en till Magdas tävling som ska inlämnas senast 20.3.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Amelié77

Tackar, men jag har inte alls några förhoppningar.
    Vad kul att du och O gillade att jag återanvänt hjärtat som Agnes fick på kortet, förresten!
    Var lite rädd att du inte sku tycka om att jag pillat sönder kortet lite...

• Karina 80

Snyft...inget paket här ännu!! Börjar allvarligt tro att det omkommit i posten, så här länge kan det vel inte ta heller! Eller känns det bara länge för att jag är sååå ivrig?!

Jag var på MI´s (Medborgar Institutet)vårutställning i helgen och såg på vad alla har tillverkat på olika kurser de varit med i. Då såg jag till min förvåning att de har haft en kurs i Scrapbooking!!! Men jag var ju inte "intresserad" då just och har antagligen inte ens reflekterat över den kursen när jag läst deras kursprogram. Men jag hoppas och önskar att den kommer att finnas med till hösten, då ska jag absolut gå de!!

• mjauen

Ifall nån brukar använda knappar i sina LO:s så såg jag att de har en del fina knappar på TilkkuSatu här i Smedsby (Piffihuset).

• Amelié77

Jag fick mitt paket från Skaparlusten idag! Otroligt snabb leverans trots att det var från Sverige. Jag har scrappat två LO:s idag, men de är till tävlingar så jag får inte visa dem ännu.

• ms17

MissGoldie, glömde bort att kommentera dina LO's igår (amningshjärna!!!) men jag gillade "i farmors famn"... fast båda var naturligtvis jättefina

Jag väntar också på leverans från skaparlusten, fast jag beställde några papper från Basic Greys nya serier och de skulle komma först nästa vecka så jag får väl nog vänta någon dag ännu....

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd