• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Amelié77

Mmm, jag har också spanat på de nya Kaiser Craft pappren. Jättefina! Men jag har hållit mina shoppingfingrar i styr Jag har också torrchalks, men de är så fula färger  så det blir väldigt sällan jag använder dem. Den bruna har jag använt nån gång. Men det finns säkert bättre förpackningar som har finare färger än jag har i min.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Pyzzlan

MissG Jag måste vara blind (inget nytt i och för sig) men jag hittar inte tävlingsbidragen på Magdas. Är ju jättenyfiken på hur din LO blev.

• Amelié77

Här hittar du alla bidrag www.magdas.se/index.asp&kategoriid=343
    Min finns på sid 2.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Pyzzlan

Cool LO! Rubriken passar jättebra till A:s min på fotot!

Jag fick just färdigt en "problemsida" som jag haft liggande länge. Känns skönt att ha den färdig. Nu borde jag börja städa undan scrapgrejerna till påsk. Suck! Skulle vara sååå skönt med en egen scraphörna där grejerna skulle få ligga framme.

• Millami

ida fick ja ett stort paket från hobbyrummet...
    massor me papper...vill öppna såååklart...
    men misstänker d får vara i pektet tills ja scrappar nästa gång....
    d blir nog på scrappträffen ja ska på sista helgen denna månad....sir såååå fram emot d...
    ska bli skönt å tänka på nåt annat än dehä flyttase...

Lycklig Mamma till Anton
  • Karina 80

Millami: Låter roligt, alltid kul med paket! Jag väntar fortfarande på mitt...
    Vad är det för träff du ska på? Nån kurs du gått på?

• Millami

karina
    joo ja gick ju en scrappkurs på arbis för en tid sedan....
    å hon som ledden den så ha ordna en scrappträff för oss som deltagit i kursen....skooojj...
    egentligen sku ja int ha tid å fara efter som vi bor på 2 ställen,. å i en väska å en låda..å allt e bara skitit å äcklit....å sku böv få tömt den gammla lägenheten å städat den å renoverat klart denna...blääää, sååå mycki å stå i men men..ibland måst man ta sig lite tid ti nåt kul också...

Lycklig Mamma till Anton
  • Amelié77

Pyzzlan - vad bra om rubriken passade! Jag tyckte det var lite svårt att tyda Agnes ansiktsuttryck - jag visste inte riktigt vad hon "sa", men det fick bli så där
    Jag måste också städa undan scrapgrejerna snart. Vi ska ha 1-årskalas här på söndag så senast på lördagkväll åker allt in i skåpet

Nämen Millami - int kan du ju vänta med att öppna paketet till dess!!! Du måste ju tjuvkika lite i alla fall. Jag skulle aldrig kunna hålla mig från att öppna ett scrappaket.

• Amelié77

Nu finns mitt bidrag till Magdas tävling i bloggen för den som vill se
    missgoldies.blogspot.com/

• Millami

missgoldie
    ska no försöka hålla mig.....fö har dem här på nya ställe å här e allt såååååå skitit å äcklit å int vill ja nu di ska bli förstörda heller...men kaaaanske ja tjuvkikar lite...

Lycklig Mamma till Anton
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd