• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Amelié77

Ahaa! Så det var inte ni som hade gjort skylten? Var det sjukhuspersonalen?

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Missalibabagirl

mjauen - Fin LO

Har hunnit scrappa två LO nu före påsk men nu får det lämna framme några dagar tills påskheljen är över

Mamma till Moa
  • ms17

Fin LO mjauen... jag tycker nog att du är otroligt duktig med tanke på att du just börjat scrappa.

• Karina 80

MissGoldie & mjauen: JÄTTE snygga LO´s!!!

mjauen: Kanske du har några bra "kom igång" tips, eftersom du också just börjat scrappa??!!

• mariem

Nå, nu ska jag aktivera mig här i tråden också, har läst vad ni skrivit ett bra tag, duktiga är ni!

Jag har fotat en del av mina LOs idag men jag vet inte om jag bara ska lägga dem i galleriet eller om jag ska göra en egen scrapblogg... Åsikter, någon?

• Karina 80

mariem: Ingen skillnad för mej... Jag blir bara nyfiken på att få se dina LO´s!!

• Amelié77

mariem - gör en blogg så kan du skriva lite också. Det kan man ju inte direkt göra i galleriet.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • mariem

Jo, det stämmer ju Goldie, kan ju vara kul att kommentera lite också... Tycker du att blogspot funkar bra? Och var har du hittat besökräknaren och den där "spåraren", dvs rutan där man ser varifrån sidans besökare kommer, de vill jag också ha om jag gör en egen blogg

• Amelié77

Jo, jag tycker nog det har funkat bra. Om du klickar på mina räknare så kommer du till den hemsida där du kan fixa såna.

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd