österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Jag fick oxå paket från hobbyrummet idag!
Postgubben hade med det redan igår, men vi var inte hemma då så han förde det till posten.
Karina: Hoppas du får ditt paket snart så du kommer igång!
Nu ska jag se om jag skulle få nåt scrappat, då gubben ändå kollar hockey.
mjauen: Åhh, har du också fått paket!!! Alla utom jag får ju...snyft! Får skylla mej själv när jag beställde därifrån. Säkert varnade kanske nån mej när jag funderade varifrån jag skulle beställa...men jag såg bara blint på att det var ett startpaket och körde hårt på det!!
Nu kommer jag nog inte att hinna eftersom vi far på resa på lördag och kommer hem på onsdag. Kanske jag har ett paket som väntar på mej då när jag kommer hem. Jag är ju ledig då ännu på torsdag, så då kanske...
Ni kommer säkert att ha scrappat en massa fint under tiden jag är borta!!
Jippii! Min LO kom med på swe scrapbook idag! Så kul för jag blev verkligen nöjd med den.
Det är ganska kul - alla gånger jag skickat in till nåt sånt där så har de valt att publicera min LO. Men jag har aldirg vunnit nån tävling där man får priser...skulle ju vara kul det också ![]()
Grattis MissG! Va kul!
Grattis igen MissGoldie, du har verkligen fått många LOs publicerade på sista tiden
Den var jättelyckad, fina färger och framför allt tyckte jag om rubriken... antar att du använt silhouetten till den.
Tackar! Jo, jag har använt Silhouetten - I love it!!!!
Bilddagboken uppdaterad!
mjauen1.bilddagboken.se/p/upload.html?
oops, prova den här filen istället
mjauen1.bilddagboken.se/p/main.html
Jättefin LO mjauen! Och vad kul med "Färdig"-skylten ![]()
Tack! Jag minns jag blev överlycklig när vi kom till sjukhust o såg skylten! Jag var rädd att de skulle hittat nån orsak att behålla honom där ännu nån dag.