• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Pyzzlan

Grattis MissG till publiceringarna. Roligt att pappa fick vara med på ett hörn också. Sikta högt LO'n är också häftig, fin bild! Du är bra på att hitta på träffande rubriker till dina sidor. Förstår att du gillar Silhouetten. Kanske man måste investera i en sedan då man återgår till arbetslivet.

Mjauen jättegullig LO. Måste ha känts underbart att komma och se skylten på magen där! Trevligt initiativ av personalen.

Jag har fått några gamla halvfärdiga LO'n klara nu. Inga mästerverk, men skönt att få dem färdiga och undanstädade. Det är så roligt att jobba nu när solen tittar fram och man kan se alla nyanserna. Tycker dock att jag aldrig är nöjd med mina papper. Det är alltid någon färg eller nyans som saknas.

• ms17

Vad roligt att vi blir fler i våran tråd

Pyzzlan, sådär känner jag också när det gäller enfärgade papper... fast hur många jag köper så är det alltid något som fattas...

Jag har haft lite scrap-abstinens (kan man ha det??) så jag scrappade några gamla foton idag på dottern som min mamma tagit förra våren då de bakade bullar. Just nu håller jag på och laddar kamera-akkun så jag kan inte visa upp den men bara den är laddad kan jag ju fota LOn... Dessutom fick jag äntligen klart tack-korten från sonens dop. Nu vill jag börja ha fotona jag beställt!!!

• Pyzzlan

Det var nog värt jobbet Mariem, resultatet blev ju jättebra. Trevligt med en ny blogg att gå in och kika på! Har själv funderat på att skapa en blogg, men är så ointresserad av att hålla på med datorn och är rädd att det skulle ta så mycket tid, så ännu har det inte blivit av.

• Missalibabagirl
    mariem - Oj vilka fina LO's du har gjort! Och kul att du skapade en egen blogg, den åkte genast i mina favoriter  Har själv funderat på att göra en blogg men det blir aldrig av
    Mamma till Moa
  • mjauen

Tack alla!
    Karina: Tja, vet int riktigt va de sku va Förbered dig på att det tar mycket utrymme! Jag har mina grejer i en låda än så länge o då jag scrappar står jag böjd över sängen - väldigt obekvämt måste jag säga! Så det rekommnderas inte

• ms17

mariem, jag lade också in din blogg i favoriterna Fina LO's!

• mariem

Tack för era fina ord Skulle just lägga upp dagens LO men då såg jag att när man klickar på bilderna i min blogg blir de gigantiska, hur ska man få dem att bli "normalt" förstorade när man klickar på dem? *bloggnybörjare*

• Amelié77

mariem - du måste minska bilderna till ca 500x500 pixlar innan du lägger in dem i bloggen. Hoppas det funkar då!
    Glad påsk på er alla!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd