österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Jag har beställt en fotobok från ifolor och tyckte den var riktigt bra. Men sen är jag ju inte så "kranttig" heller.
Funderar på att göra en beställning från USA då någon sa här att frakten inte är dyrare än från Sverige. Stämmer det verkligen? Tänkte på "Liefetimemoments.com", hur länge får man vänta på leveransen? Borde kanske utnyttja den billiga dollarn nu...
Naana - jag brukar beställa från Lifetimemoments men frakten är nog ganska dyr. Senaste betalade jag 28 dollar tror jag, men då hade jag beställt ca 120 papper så det var ju ett tungt paket. Om man beställer för över 75 dollar (tror jag det var) så drar de av lite på frakten. De har snabb leverans, ca 7-10 dagar. Jag brukar betala med Paypal.
Ahaa, ok. Tänkte man ändå sku vinna lite på med tanke på priserna, tyckte det mesta var betydligt billigare där än hos de svenska och finska webbutikerna. Måste nog fundera lite till.
Tack för ditt svar Naana, tror jag ska göra ett försök då det gått en tid och jag lyckas fylla en bok
De bästa fotona scrappar jag ju i allafall så det blir den stora mängden "övriga foton" som jag inte orkar scrappa men ändå vill bevara åt barnen. De finns ju i datorn men med min erfarenhet av det man lagrar i datorn så litar jag inte på att det finns i läsbart skick om 50 år så jag vill ha det till pappers också för säkerhets skull
Nu finns en ny LO i mitt galleri "vackra blå ögon" så ni får gärna ta en titt.
Egentligen hade jag inte tänkt scrappa några fler foton från då han var så där liten men det här har jag alltid tyckt så mycket om så jag kunde inte hålla mig
han är en vecka gammal och ögonen var så stora och klara... Fotograferingen blev inte den bästa då solen hann gå för lågt ner innan jag kom till skott.
Åååh, den är jättefin ms17! Härligt upplägg och jättefint kort! Du är så duktig på att använda och kombinera många olika mönstrade papper tycker jag!
Tack MissGoldie! Det var egentligen den blå pappersbiten som jag utgick ifrån... den hade lämnat ligga i köket så jag började söka efter en bild där den skulle passa
Annars när det gäller papper har jag försökt scrappa så mycket som möjligt med restbitar på sista tiden.... skulle vilja få uppanvänt en lite av dem innan jag klipper sönder några fler
Hej på er!
Nu är vi hemma igen och gissa VAD!??
Vi tömde postlådan när vi kom hem och där hade jag en lapp från posten att jag har paket från slöjd detaljer!!!
Jiiihaaa, det blir att hämta det så fort som möjligt imorgon!! Men jag hinner knappast börja på med något...måste reda upp allt efter resan. Men till helgen hoppas jag på att få göra min första LO!!
va den nån som hade beställt från skaparlusten??
funka d bra?
Japp, det funkade jättebr Millami. Supersnabb leverans, hade paketet efter ca en vecka.
Vad roligt att du äntligen fått ditt paket nu Karina! Då börjar vi vänta på att få se några LO:s snart då ![]()