österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Ni får ha lite överseende med att alla LOs ser så sneda ut, är tydligen inte riktigt vän med kameran, jag ska försöka få dem fotograferade rakare i fortsättningen...
ojj va ni hinner me mycki för att man e borta några dagar...
sååå fina saker ni gjort....å välkomen me mariem... ![]()
Denna tråden hade jag missat. In i favoriterna.
Naana - Va bra att du hittade hit! ![]()
Nu har jag lagt in två nya i bloggen missgoldies.blogspot.com/
Eller den ena har ni kanske redan sett på Scraputmaningen ![]()
Är det bara jag som skriver idag???
Bloggen är uppdaterad för andra gången idag. Min LO blev publicerad på swe scrapbook och nu finns den i bloggen också missgoldies.blogspot.com/
missgoldie
jätte fina LO...de blommiga pappret va ju bara för härligt...
å rubriken du had skrivi själv va super....
men min favorit e nog ändå den där A ligger å pekar uppåt..
jaaaag å viiiill scrappa.......
Tack Millami! Jo, den LO:n är nog en av mina favoriter också, faktiskt min absoluta favorit genom alla tider tror jag ![]()
missgoldie
jaa, ja ha ju ganska länge följt me å beundra dina verk...
men direkt ja så den tänkte ja " dedär måst nog vara den finaste du lagat" ![]()
Vad duktig du varit MissGoldie, alla nya LO's var såå fina
Håller med millami om att den där Agnes pekar uppåt var suverän, så enkel och stilren!! Sen gillade jag pappret du använt till bakgrund på den senaste som fanns på swe-bloggen.
Nu hoppas jag på att få nya foton att scrappa den här veckan.
Annars när det gäller framkallning, har någon av er gjort en fotobok som man kan beställa från t.ex ifolor?? Undrar hur kvalitén på bilderna blir... Jag har ju hittills även gjort vanliga fotoalbum åt dottern men har kommit fram till att jag måste sluta med det för annars får vi snart bygga ett skilt arkiv att uppbevara alla dessa album i... och sällan är det någon som bläddrar i dem heller!! Så nu funderar jag på att göra en fotobok per år med alla händelser som blir fotograferade och framkalla endast de bästa bilderna som jag scrappar... en bok skulle ju ta bra mycket mindre plats än vanliga album.