• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Millami

ahaaaa, kanske borde beställa nåt då...

faaast egentligen borde ja vänta tills ja fått min scrapphörna klar...så ja lite kan se va ja har för saker

Lycklig Mamma till Anton
  • Pyzzlan

Halloj! Ni missar väl inte att Tiimari har ett urval scrapalbum för halva priset nu.

Fick ett paket (kuvert) med papper från Skräppikulma igår. Slarvigt packade så kuvertet hade gått sönder i ena hörnet, så alla papper hade hundöron. De är villiga att ersätta pappren men jag måste betala frakten vilket jag inte är så imponerad av. Någon som varit med om något liknande?

• Millami

pyzzlan
    åååhh då borde man ju fara ti tiimari...

fyy va trist me pappren... tycker nog de borde ersätta frakten också...
    aldri varit med om nåt liknande men ja ha int beställt sååååå mycki papper heller....köpte en hel del av missgoldie då ja börja scrappa...

Lycklig Mamma till Anton
  • ms17

pyzzlan, det var nog det värsta jag hört.... inte är det ju ditt fel att de packat slarvigt heller Nää, jag tycker nog de skulle ha tid att stå för frakten också...

Jag fick äntligen mera foton igår så nu har jag en ny LO på gång.... tyvärr vill det inte gå så snabbt framåt med två små i huset...

• Karina 80

Åhhh, nu börjar det klia i fingrarna på mej!!! Bara klockan kunde bli halv 4 nu så Timo kommer hem och jag får åka till posten efter mitt paket. Hann inte vara på f.m. då vi hade en massa att reda upp här efter resan.

Hör ni, vad har ni för kamera?? Under resan diskuterade jag en hel del med min syrras sambo som är skit duktig fotograf. Jag skulle så vilja ha en ny kamera...Jag såg att du MissGoldie hade en ganska bra kamera på träffen! Vad är det för modell?? Jag skulle på ett vis vilja ha en liten och smidig som man kan ha med i fickan fast. Men på ett vis en lite "större" med objektiv osv. så, men då är det så klumppiga att ha med...suck! Inte lätt!!

• Amelié77

Jag har en mellanting mellan kompakt och systemkamera, en Panasonic Lumix med 18 gånger zoom. Den är jättebra! Jag ville inte krångla till det med en massa objektiv för sååå duktig fotograf är jag inte att jag sku behöva en massa såna. Det blir ju rätt dyrt att köpa objektiv också.

Pyzzlan - näää,  vad dåligt! Jag tycker att papper brukar vara riktigt bra packade då jag fått dem. Har inte beställt därifrån dock...

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Amelié77

Ja, det är just den kameran jag har. Tyckte också den var lämplig storlek och vikt, inte FÖR stor och klumpig. Men det är klart, den är ju nog större än en kompakt kamera, men det är OK för mig.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Karina 80

Ok, måste läsa in mej lite mera på den kameran då! Själv har jag en Canon Power Shot A520. Den är nog helt ok och jag trivs med den. Man kan ställa in många olika "shooting modes", men jag skulle vilja ha lite bättre zoom och kvalite´. Får jag fråga vad du betalat för den??

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd