österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Jag köpte kameran här www.cyberphoto.fi/index_fi.php
Tog det där värdepaketet med acku, minneskort och väska.
MissGoldie: Ok, tack för tipset. Jag ska kolla in kameran lite mera när jag hinner.
Hmm, var och hämtade mitt paket till posten. Vet inte vad jag ska säga...tror jag har haft lite för höga förväntningar, så jag var inte speciellt nöjd.
Jag skulle gärna vilja se mina produkter "live" innan jag köper dem. Har alltid varit så vad det än gäller...kläder osv. Är ingen stor postorder beställare eller annars över nätet. Men det finns vel inga såna butiker här runt!? Men säkert finns det vel bra nätbutiker också...hoppas jag har bättre tur nästa gång!
nämen Äsch Karina, jag som satt och tänkte att hoppas Karina e nöjd med sitt paket, så kanske jag skulle få ändan ur vagnen och ta mig i kragen och beställa....
Man blir så inspirerad då man läser här! Fast jag vet ju att jag inte har tid med ngt skrappas nu, men det kliar det ju i fingrarna då man ser alla underbara LOs som ni andra lagar...
(plus att jag tror min ekonomi tycker att det är lika bra att jag inte börjar, tror ju inte att jag skulle ha förstånd att inte köpa allt jag ser, och sen skulle det bara bli liggandes i en byrålåda....Fast ifall arbis här ordnar en kurs nästa höst, då skall jag börja
)
Idag fick jag ett stort paket från lifetimemoments!
Så roligt att gå igenom allt och jag har en massa inspiration nu. MEN jag vet att jag beställt mer än vad som kom, det fattas en del blommor och rub-ons iallfall men jag kommer inte exakt ihåg vad och det följer ju inte med nån fraktsedel heller. Så det är jag nog besviken på, vet ju inte om jag hamnar och betala extra nu då för sånt som jag inte ens har fått..?
Skulle behöva lite hjälp med en rubrik, jag söker ett ord som ska beskriva stämningen på ett foto, lite skirt och ljuvligt sådär
Har funderat på tex ögonsten, älskade, gullunge mm men känns inte som om det blir rätt. Kanske ni kan komma på nåt? Jag kan lägga in fotot i mitt galleri om en stund om nån vill titta.
Har just uppdaterat bloggen också med ett par gamla LOs, www.mariasscrapblogg.blogspot.com
Bilddagboken uppdaterad!
mjauen1.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1
Hej på er alla scrappare!
Har följt med er intressanta tråd och själv fastnat för scrapbooking för några veckor sedan
Härliga, fina saker ni gjort!!!
Skapade just en egen blogg åt mig, så den som vill kan ta en titt på: niinasscrapsida.blogspot.com
Nå, knappast finns nån annan här just nu så här sent som jag...
Borde ha gått och lagt mig redan för länge, länge sen så jag skulle orka städa och baka till Oskars 1-års kalas..!!! Gör ni alla så att ni alltid planerar på förhand exakt vilken text, font, papper, dekorationer etc. ni skall använda innan ni börjar scrappa och ritar skisser?
Fotona i min blogg blev tyvärr olika stora!
Hur får man dem större och lika stora??
Och fick inte heller "flaggräknaren" (som t.ex. Miss Goldie har)installerat; kom bara så långt som till steg 1 där man skulle skriva sin e-mail adress, lösenord... Sen då jag hade klickat på "registrera", kom det en ruta där det stod att jag skall fylla i följande formulär men jag hittade inget att fylla i
Kanske det är bäst att jag går och sova nu och tittar på nytt i morgon!
Go'natt! zzZZZ...
MuminMama, välkommen med i vår tråd... kul då vi blir fler här
Jag planerar ingenting på förhand, beställer bara de foton jag tycker om och sen börjar jag rota genom allt material. Börjar oftast med att söka fram de papper som passar till fotot och sen tar jag dekorationerna vartefter jag scrappar. Jag gillar att ha en skiss att utgå från, sällan följer jag den slaviskt men man får liksom ett början.
MuminMama: Välkommen!
Jag tar fram de foton jag vill använda o sen kollar jag vad jag har för matchande papper o dekorationer. Sen provar jag mig fram lite hur jag ska lägga upp bilden innan jag klistrar fast allt.
Ännu ang. min senaste bild i bilddagboken: texten är nog rak, jag har bara fotat lite snett
Det var nog din finaste LO hittills mjauen! Väldigt snyggt upplägg!