österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Vilken fin bild på er pojke mariem! Jag tänkte genast på nånting med drömmar då jag såg bilden, men nån exakt rubrik vet jag inte om jag kommer på. Jag är dålig på sånt, brukar mest sno andras rubriker
Kul med paket från LM! Jag har aldrig märkt att något har fattats i paketen därifrån. Du har väl fått en lista på hela beställningen på mailen, kanske du kan kolla där och se vad som saknas. De brukar vara väldigt snabba att svara på mail så säker skickar de varorna som saknas åt dig.
MuminMama - det är så länge sen jag installerade den där räknaren så jag minns inte alls hur man gjorde, tyvärr. Ang. din blogg - du har publicerat alla inlägg i den högra spalten. Du ska instället trycka på "nytt inlägg" så kommer dina inlägg och fotona i mitten av bloggen. Svårt att förklara, hoppas du fattar var jag menar.
Välkommen MuminMama, roligt att flera har hittat till scrappingen!
Jag installerade ju den där flaggräknaren för bara några dagar sen och jag har för mig att det gick att klicka på den funktion man ville ha sen här man registrerat sig. Då dyker det upp en html-kod i en ruta som du bara kopierar och klistrar in i rutan där det står "add page element" eller nåt liknande i bloggen kontrollpanel.
mjauen: jättefin LO!
MissGoldie: har också tänkt på nåt med drömmar till bilden faktiskt, ska klura på det lite till. Det är svårt med rubriker ibland. Hinner inte scrappa mer idag så jag tänkte ta det imorgon på scrapträffen. Kommer du dit? Och hur är det med millami, kommer du?
Jo, både Millami och jag kommer på träffen. Ska bli sååå kul! Men kll 9 imorgon ska jag på Muksukirppis så jag vet inte om jag hinner till 10, men jag kommer så fort jag shoppat färdigt.
jooodå kommer som missgoldie då ja shoppat klart på kirppis
tänkte höra me dig missgoldie, finns d nån möjlighet ja sku kuna sitta på me dig?
sambon å anton sku behöva bort en stund på dagen å då behöver dom bilen...meeen om d int passar så tar ja bilen å så får dom va hemma...
va ti tiimari ida...de hade -50% på en del album...
köpte ett vanligt å ett minialbum å he blev bara lite på 7 euro...
Jo det går jättebra Millami! Jag kör ju i princip förbi dig när jag ska till stan. Tänkte försöka komma iväg senast 8.40, men om det blir nå försening messar jag. Borde ha ditt nummer i telefonen sen du satt på med mig på FL-träffen för länge sen
Så vid 8.45 borde jag vara hos er. Passar det bra?
missgoldie
d passar bra....
hehe, jaa den träffen e d ju länge sen heheh...
å ja ska försöka orka upp...hehehe....vi brukar ju stig upp vi 9
vet du var he e vi bor nu då?
Jaaa, just ja - ni har ju flyttat!!! Tänkte inte på det! Men jag tror nog jag vet på ett ungefär, men du kan ju inboxa adressen åt mig.
missgoldie
joo, vi ha ju he....
ja inboxar dig
eller tycker du he blir för stor omväg å kom här via brändö?
Nej, absolut inte. Jag sku säkert ha kört den vägen till stan ändå, så inga problem!
vad bra! jag ska också på loppisen imorgon, vi ses kanske i kön där då