• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • ms17

Karina, heinikka tycker jag har bra utbud och kända märken... samma sak med paperikierre.... så någon av dem skulle jag välja Sen finns ju hobbyrummet men jag tycker de har lite papper jämfört med de andra två.

• Karina 80

Ok, tack för era svar! Tänk så olika smaken kan vara...

• Naana

Heinikka har rätt så mycket papper vet jag och snabb leverans! Brukar annars köpa från hobbyrummet o heinikka mest då de är på plats och ställe där jag är.

Mamma till världens gosigaste pojke, Nico född 27.7.2006.
  • ms17

Ja, ganska intressant att se att vi svarar så olika Jag är en sådan som vill ha mycket att välja och vraka på då jag beställer material

• Millami

tror d beror lite på hur länge man hållit på också....
    då man hållit på lite längre vill man ju ha nya saker å mer att välja mellan...
    men som nybörjare tyckte ja d va skönt att börja på hobbyrummet..
    men nu börj d kännas lite trist...å sku behöva vidga mina vyer heheh...

Lycklig Mamma till Anton
  • Missalibabagirl

Hobbyrummet skulle jag rekommendera

Svarar samma som Millami..att har man hållit på en stund så kanske man börjar ha det mesta därifrån så då kan man ju söka efter andra webbutiker som har lite andra sorter 

Mamma till Moa
  • Karina 80

Tusen tack för era tips! Jag ska kolla in hobbyrummet. Jag håller med Millami, som nybörjare blir man alldeles för snurrig om det finns för stort utbud!!

• ms17

Kunde inte hålla mig från att göra en beställning från Heinikka nu då jag var in där och kikade Jag har länge spanat på Cropper Hopper att förvara pappren i och nu hade de dessutom fått lite nya thickers  Vill få pappren lite överskådligare så man inte varje gång måste sitta och bläddra genom hela lådan... speciellt de enfärgade skulle det vara enklare att se alla på en gång

Ni har säkert rätt i att hobbyrummet är passligt att börja med, då jag själv började på fanns det inte en ända scrap-butik i Finland så jag hamnade att beställa från de svenska och man blev nog lite råddig av det stora utbudet

• Millami

ms17
    kan du gör en länk till de du köpt att fövara papper i?
    sku behöva köpa någo sånt ja me....

Lycklig Mamma till Anton
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd