österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Jag har handlat mycket på Paperikierre. Tycker de är billigare än de andra finska och så debiterar de endast verkliga fraktkostnaderna. Tycker ibland det är dumt med fasta fraktavgifter om man t ex bara vill göra en liten tilläggsbeställning på ett alfabet eller nåt.
La in en ny LO i galleriet. Bilden blev litet sned, men den får duga.
Jaha, hobbyrummet blev det inte...mycket var slut av sånt jag ville ha och vissa saker hade de inte. Men det är en lätt överskådlig sida. Henikka & paperikierre är mycket jobbigare att gå igenom, den finns ju sååå MASSOR med grejer och underrubriker till allt...man drunknar ju!!
Det får nog bli till en annan gång, ska ta in killen från middagsvilan nu!
Hur är det med Hobbyrummet/Henikka/Paperikierre, har de nån minimi summa man måste handla för?? Annars kunde jag ta lite från varje ställe, för nu blev det så att en sak fanns i en affär men inte den andra osv.
Nu har lagt in en syskon-LO som jag fick klar igår i galleriet.
ms17
ahhaa sån ha ja fundera på...blir d dyr frakt?
De verkar köra med fast fraktkostnad, jag beställde två stycken, en för färgade och en för mönstrade papper + en del annat och frakten blev 5,80.
Jo, Heinikka har fast frakt på 5,80. Jag beställde ett paket därifrån idag. Om jag hade vetat att du ville ha de där pappershållarna Millami, hade jag kunnat beställa dem på samma gång så hade vi delat på frakten!
missgoldie
jaa d sku vi ha borde göra....meeeeen ja har int sååå brotom me dem...så säg till nästa gång du beställer så kan vi si om ja fått dem handlat tills det eller om ja tar dem då.. ![]()
Bloggen uppdaterad med två nya LO:s
missgoldies.blogspot.com/
Springer in o kikar era bloggar med jämna mellanrum...hur hinner ni scrappa så mycket? Tycker jag hinner med så lite, på sin höjd några stycken LO:n per månad. Kanske jag borde vila mindre på dagarna då lillen sover o scrappa mera...hmmm....