• Marlene B

Vad handlar du på Lidl?

Jag är en som vill ha hög kvalité på matvaror men är ändå inte rädd för att testa något nytt, testar jag inte så vet jag ju inte vilket som är bäst och dyrast behöver inte alltid vara bäst har jag lärt mig.

Jag har aldrig satt min fot på Lidl men tänkte att man kanske skulle testa den affären en gång och se vad man hittar.

Vilka produkter finns på Lidl som du tycker andra borde testa?

• Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?
  • 265mamma

Hej

Viköper mjölk, tvättlappar,dricka och salta jordnötter.
    Tyska mjölken är ju billigare än svenska, så vi köper 10 liter av tyska mjölken. Det blir billigare i längden ha vi kommit fram.

• Constelacion

Köpte deras kebab här både igår och idag! 2pkt dvs 2*400gram för 30kr! tycker jag var ett riktigt bra pris, och den är supergod med! (mm käkade värsta goda kebabsalladen igår!)

• Biba

grönsaker och frukt är riktigt billigt och oerhört fräscht! Deras oliver på glasburk är too die for!!

• Innerjoin

Vår Lidlbutik ligger nästan precis i jämte Willys, så jag handlar (nästan) alltid i båda!
    På Lidl handlar vi:
    Korvar (grillkorven med hög kötthalt)
    Grönsaker (billigare än Willys, alltid fräsch)
    Riskakor med ostsmak
    Grekisk yougurth
    Vispgrädde
    keso (goare, mer "fingrynig" än vanlig)
    Toapapper (det med rosa mönster)
    Hushållspapper (ofta erbjudande på toa-och hushållspapper)
    Flytande tvättmedel (det gula)
    Ansiktsrengöringsservetter
    Ansiktstvål i mousseform
    flytande tvål
    Cevapichi (jättegoda frysta köttfärskorvar med juogoslavisk kryddning, 90% kött!!!)
    Fryst pizza i 3-pack (perfekt om ungarna ska på skolutflykt)
    Kycklingfilé
    Köttfärs
    Tja, det var det jag kom på nu - händer att jag handlar annat med Enda gången jag varit missnöjd var nån fryst fisk som var som gummi....

• Aannna
    EKJ76 skrev 2008-08-28 21:41:26 följande:
    Snart har de hoppdjur för 99 spänn igen
    hoppdjur???? är den sådana som man kan ha typ över skötbordet med en lång fjäder??
  • Rigmor Mortis
    Aannna skrev 2008-08-29 08:00:25 följande:
    hoppdjur???? är den sådana som man kan ha typ över skötbordet med en lång fjäder??
    Nej, uppblåsbara djur som barnet sitter och hoppar på
  • Innerjoin
    Innerjoin skrev 2008-08-28 21:33:34 följande:
    Vår Lidlbutik ligger nästan precis i jämte Willys, så jag handlar (nästan) alltid i båda!På Lidl handlar vi:Korvar (grillkorven med hög kötthalt)Grönsaker (billigare än Willys, alltid fräsch)Riskakor med ostsmakGrekisk yougurthVispgräddekeso (goare, mer "fingrynig" än vanlig)Toapapper (det med rosa mönster)Hushållspapper (ofta erbjudande på toa-och hushållspapper)Flytande tvättmedel (det gula)AnsiktsrengöringsservetterAnsiktstvål i mousseformflytande tvålCevapichi (jättegoda frysta köttfärskorvar med juogoslavisk kryddning, 90% kött!!!)Fryst pizza i 3-pack (perfekt om ungarna ska på skolutflykt)KycklingfiléKöttfärsTja, det var det jag kom på nu - händer att jag handlar annat med Enda gången jag varit missnöjd var nån fryst fisk som var som gummi....
    Glömde: Bindorna är bra med.
Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?