• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Familjetrollet: Grattis till stortjejjen som fyller år idag.

Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-10-04 09:24:07 följande:
    Hade vart skojj att följa, men tyvärr så kan ja inte. Ska på dop idag. Tack för erbjudande iaf.
    Jag ska ju dit fler ggr.
  • Leos och Vincents mamma

Vi ska till ikano idag o kolla lite, sen blir det veckohandling på Maxi. Blev sugen på att åka till Karlssons o titta lite, men det får bli en annan dag.

Vilka är det nu som kommer på fika imorgon??
    Så att jag vet om det blir nåt

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-04 09:41:47 följande:

Vi ska till ikano idag o kolla lite, sen blir det veckohandling på Maxi. Blev sugen på att åka till Karlssons o titta lite, men det får bli en annan dag.Vilka är det nu som kommer på fika imorgon??Så att jag vet om det blir nåt
    Jag och Ewa kommer iaf!
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-10-04 09:52:46 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-04 09:41:47 följande: Jag och Ewa kommer iaf!
    Bra
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet

tackar alla.här vilar man nu mellan städningen

egentligen fyller lillan  på torsdag nästa vecka men det är smidigare att ha kalas på en lördag.

Marayah skrev 2008-10-04 09:24:07 följande:
    Hade vart skojj att följa, men tyvärr så kan ja inte. Ska på dop idag. Tack för erbjudande iaf.
    då får ni ha en trevlig dopdagGlad

ni får ha en bra dag allesammans
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • thelifesaviour

Vi ska åka ut till tornby idag, sen blir det baka kanelbullar! Är ju 4e oktober idag! :D

• Skorpan08

Jaha. Då har man sett Karlsson och det var snabbt avklarat kan jag säga. Trodde det skulle vara mycket mera kläder än var det var. Nästan så att ÖB har mer kläder. Men nu har man ju vart där iaf.

• Skorpan08
    thelifesaviour skrev 2008-10-04 10:42:50 följande:
    Vi ska åka ut till tornby idag, sen blir det baka kanelbullar! Är ju 4e oktober idag! :D
    Har massor bullar i frysen redan. Mums
Svar på tråden VI från Linköping