• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-04 09:41:47 följande:

Vi ska till ikano idag o kolla lite, sen blir det veckohandling på Maxi. Blev sugen på att åka till Karlssons o titta lite, men det får bli en annan dag.Vilka är det nu som kommer på fika imorgon??Så att jag vet om det blir nåt
    Var det kl. 14? Var bor du?
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-10-04 13:55:47 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-04 09:41:47 följande: Var det kl. 14? Var bor du?
    Ja, jag tänkte det.
    I Lambohov..kan skicka vägbeskrivning via inbox sen när vi kommer hem.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour

Nu är bullbaket i full gång! :D
    Var länge sedan jag bakade sist.

• playmate86

hej hej hur är det här inne då???

• Familjetrollet

god kväller hoppas alla har haft en bra dag.här har man ätit en massa tårta och kakor mm.snart ska vi äta varma mackor

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mandarin

Vi ska till ikano idag o kolla lite, sen blir det veckohandling på Maxi. Blev sugen på att åka till Karlssons o titta lite, men det får bli en annan dag.Vilka är det nu som kommer på fika imorgon??Så att jag vet om det blir nåt
    Undrar om jag/vi också får komma?
  • Mandarin

Vi= Linn, Alex och jag. Leo kommer väl var hemma? annnars lämmnar jag Linn hos farmor. Om vi får säklart.

• JePaLuLi
    Jag skulle jättegärna komma, men har fullt upp med att få ordning i lägenheten. Men det blir fler ggr hoppas jag?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
    Mandarin skrev 2008-10-04 19:25:21 följande:
    Vi= Linn, Alex och jag. Leo kommer väl var hemma? annnars lämmnar jag Linn hos farmor. Om vi får säklart.
    Du får gärna komma. Leo kommer att vara hemma.
    JePaLuLi skrev 2008-10-04 19:31:04 följande:
    Jag skulle jättegärna komma, men har fullt upp med att få ordning i lägenheten. Men det blir fler ggr hoppas jag?
    Det förstår jag
    Blir säkert flera ggr
    Vilket område bor ni nu i?
Svar på tråden VI från Linköping