• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2008-10-05 10:40:29 följande:
    Tannefors är lungt å mysikt Mannen skulle aldrig kunna tänka sig att flytta till skägget, har får ju höra rätt mycke i sitt yrke...här sover å spyr ja om vartannat nyponsoppa å gomorronvälling e bra grejer. Även en Piggelin fyller sin funktion ibland
    Piggelin är bra grejer! :)
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-10-05 10:52:29 följande:
    Piggelin är bra grejer! :)
    mmm å ja måste skicka mannen å handla mer när han vaknar
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2008-10-05 10:53:49 följande:
    mmm å ja måste skicka mannen å handla mer när han vaknar
    De brukar vara billiga i storpack, det är bra. :)
  • Guardian Angel 07

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er! Själv har jag inte varit inne på ett tag då vi fick åka in på akuten med Peter natten på fredagen. Det visade sig att han har en inflammation i hjärtmuskeln så nu ligger han på sjukhuset. Han får nog komma hem först på tisdag då han fortfarande har förändringar på EKG:et sen blir han sjukskriven ett par veckor för att vila upp sig! Alltid ska det vara något längtar tills han kommer hem!

Nathalie har lärt sig att säga "tack" det går framåt av bara farten! Hon är så himla duktig och lär sig nya saker varje dag Hon kommer nu från sittande till liggande och kan ställa sig upp mot saker sen dricker hon så fint ur sin mugg!

Vad ska ni hitta på idag?

• jannovich

Jag ska nog slöa lite.. fixa lite i lägenheten.. träna. Var ju i Ullared igår så ska fixa lite med det jag köpte tror jag. Eller så lägger jag mig i soffan och somnar till nåt dåligt tvprogram

• JePaLuLi

Det är väl så beroende på vart man hamnar antar jag. det finns såna ställen i Karlstad där jag är uppväxt där jag aldrig skulle tänka mig att bo, men det är helt ok enligt de som bor där nu. Sambon är ju uppväxt här i stan och skulle däremot aldrig sätta sin fot i ryd och det har jag hört från flera av mina kompisar som varit här och pluggat. Man får nog ta allt med en nypa salt. Huvudsaken är ju att man hittar nånstans där man själv trivs.
    Vi ska testa och bo här iaf, drömmen är ju att skaffa ett hus i framtiden när jag är klar med skolan. Får ju hoppas man trivs här i stan bara

Guardian angel: Vad bra artikeln var i Mama. Jag satt och bölade när jag läste, tycker du har varit så himla tapper!
    Vad duktig hon är Nathalie. Det händer ju så mycket nu med de små, allt går så fort! Lucas försöker kämpa med att lära sig gå, men har inte riktigt balansen än
    Vad jobbigt för er med Peter Det är väl det sista ni behöver nu. Jag hoppas verkligen att han får komma hem snart!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma

Har ni köpt rosa bandet tjejer?
    Jag köpte det igår när vi handlade på Lindex, så nu pryder det min jacka så fint

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-05 13:37:10 följande:
    Har ni köpt rosa bandet tjejer?Jag köpte det igår när vi handlade på Lindex, så nu pryder det min jacka så fint
    Självklart!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    Har ni köpt rosa bandet tjejer?Jag köpte det igår när vi handlade på Lindex, så nu pryder det min jacka så fint
    jag har en rosa blingande som ja köpte förra året...
    Åh vad jag längtar
  • dinana

nej, tyvärr inte.. har aldrig sett någon i butik..

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
Svar på tråden VI från Linköping