Guardian Angel 07 skrev 2008-10-05 12:00:32 följande:
Hej på er! Hoppas allt är bra med er! Själv har jag inte varit inne på ett tag då vi fick åka in på akuten med Peter natten på fredagen. Det visade sig att han har en inflammation i hjärtmuskeln så nu ligger han på sjukhuset. Han får nog komma hem först på tisdag då han fortfarande har förändringar på EKG:et sen blir han sjukskriven ett par veckor för att vila upp sig! Alltid ska det vara något längtar tills han kommer hem! Nathalie har lärt sig att säga "tack" det går framåt av bara farten! Hon är så himla duktig och lär sig nya saker varje dag Hon kommer nu från sittande till liggande och kan ställa sig upp mot saker sen dricker hon så fint ur sin mugg! Vad ska ni hitta på idag?
många styrkekramar till er.så gulligt att N kan säga tack.här har vi vart på tonby idag.nästa vecka är fullproppad som vanligt.men jag tar gärna en fika om nån är fikasugen.kan ha fikat hemma hos oss

Fru T skrev 2008-10-05 19:15:14 följande:
å vad har ja gjort idag då... eeeh få se nu...JO kissat å sovit... mina dagar börjar bli givande, det där med att gå ut å gå varje dag har liksom skitit sig då ja får klökkänslor av att bara tänka på att gå ut...
hoppas du slipper kräkas hela graviditeten.klarar du av alla luckter ännu?jag tålde inte pommes frites lukt som
gravid.la en "pizza" varje gång jag kände den lukten