• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mandarin

Ville bara seja tack för fikat och för en trevlig stund.

• thelifesaviour

Ja, detsamma! Mycket trevligt.

• Leos och Vincents mamma

Tack det samma Var jättekul att ni ville komma

thelifesaviour: Hoppas vi inte tråkade ut dig med allt prat om barn

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T

å vad har ja gjort idag då... eeeh få se nu...

JO kissat å sovit...

mina dagar börjar bli givande, det där med att gå ut å gå varje dag har liksom skitit sig då ja får klökkänslor av att bara tänka på att gå ut...

Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-05 19:01:38 följande:

Tack det samma Var jättekul att ni ville komma thelifesaviour: Hoppas vi inte tråkade ut dig med allt prat om barn
    Klart ni inte gjorde. :)
    Vi pratade ju en del annat också!
    thelifesaviour skrev 2008-10-05 19:24:16 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-05 19:01:38 följande: Klart ni inte gjorde. :)Vi pratade ju en del annat också!
    Det är sant iofs
    Fru T skrev 2008-10-05 19:15:14 följande:
    å vad har ja gjort idag då... eeeh få se nu...JO kissat å sovit... mina dagar börjar bli givande, det där med att gå ut å gå varje dag har liksom skitit sig då ja får klökkänslor av att bara tänka på att gå ut...
    Usch, det låter jobbigt
    Men du får tänka på att det kommer nåt gott ur det sen..en jättesöt bebis
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-05 12:00:32 följande:
    Hej på er! Hoppas allt är bra med er! Själv har jag inte varit inne på ett tag då vi fick åka in på akuten med Peter natten på fredagen. Det visade sig att han har en inflammation i hjärtmuskeln så nu ligger han på sjukhuset. Han får nog komma hem först på tisdag då han fortfarande har förändringar på EKG:et sen blir han sjukskriven ett par veckor för att vila upp sig! Alltid ska det vara något längtar tills han kommer hem! Nathalie har lärt sig att säga "tack" det går framåt av bara farten! Hon är så himla duktig och lär sig nya saker varje dag Hon kommer nu från sittande till liggande och kan ställa sig upp mot saker sen dricker hon så fint ur sin mugg! Vad ska ni hitta på idag?  
    många styrkekramar till er.så gulligt att N kan säga tack.här har vi vart på tonby idag.nästa vecka är fullproppad som vanligt.men jag tar gärna en fika om nån är fikasugen.kan ha fikat hemma hos ossGlad
    Fru T skrev 2008-10-05 19:15:14 följande:
    å vad har ja gjort idag då... eeeh få se nu...JO kissat å sovit... mina dagar börjar bli givande, det där med att gå ut å gå varje dag har liksom skitit sig då ja får klökkänslor av att bara tänka på att gå ut...
    hoppas du slipper kräkas hela graviditeten.klarar du av alla luckter ännu?jag tålde inte pommes frites lukt som gravid.la en "pizza" varje gång jag kände den luktenGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-05 10:40:29 följande:
    Tannefors är lungt å mysikt Mannen skulle aldrig kunna tänka sig att flytta till skägget, har får ju höra rätt mycke i sitt yrke...här sover å spyr ja om vartannat nyponsoppa å gomorronvälling e bra grejer. Även en Piggelin fyller sin funktion ibland
    gröna äpplen funkade bra för mig mot illamåendet vid ena graviditeten
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden VI från Linköping