Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vinkar hej ifrån jobbdatorn
Hinner inte läsa, och egentligen inte skriva
Men ville säga heeeej!!
Nu lämna rapport och gå medicin-rond!
Puss på er
Saknar er............
hej heeeeeeeej myran!!
här har vi ätit indiskt idag, det är min favvo! fast nu har jag lite ont i magen för jag åt nog lite för mycket. Men det var det värt
hej heeeeeej Hilla! tog visst lite lång tid att skriva mitt lååånga inlägg haha
skulle ju också säga att Ludvig är supergulligt och ett jättebra val Winner!
Somnade på soffan innan 22, nu ska jag vidare till sängen ![]()
tjena vad ont jag har i magen, eller mellangärdet som strålar ut i ryggen. Trodde först att jag hade ont i ryggen och sen att jag bara hade någon svår form av gaser i magen som fastnat liksom, men jag börjar misströsta. Vägrar åka till akuten för som ni ser så kan jag ändå sitta här lite, men mest går jag omkring för jag har så ont. Tycker väääldigt synd om mig och vill bara att det ska försvinna. Väntar på att kl ska bli 08 så jag kan få åka till närakuten. Letar diagnos men hittar inget som stämmer helt...
tjolahopp. nu börjar det släppa så jag ska gå och lägga mig. kanske bara var gaser och förstoppning dåra. skönt. gonatt!
Hej
Usch skäms så..
Vår på inne på IKEAS kundparkering
Och backade jag på en bil med vår bil..usch jag mår så dåligt nu. Helt sjukt eftersom jag tyckte jag kollade bak och sedan backade jag på en rakare sträcka.
Sonen blev ledsen men det gick fprt över, men jag började tänka på bebben i magen men det var ingen knuff men ett kraftig ryck..tror ni det hände något ? Skall man ringa ?
Mår inget vidare..
I alla fall så var vi inne (jag o Viktor) på ikea fast jag hade inget lust men för hans skull.
Nu är vi hemma och bilen är kvaddad..Fy för nya utgifter.
Nu tee
Vad otäckt att krocka! Men bebisen är skyddad i magen så det behöver du inte bekymra dig för men ta det lugnt i några dagar och lyft inget tugnt. Och då menar jag typ att hjälpa till att flytta eller så ![]()
Nu mår jag bra, danke!
Pela: läskigt, men inget farligt förutom att det blir dyrt. tråkigt!