• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Susannee
    Grattis SAM o Grattis i efterskott Alicia! 

Hinner aldrig läsa här känns det som, har fullt upp med planering av semestern. Det ska bli så skönt att få komma iväg. Fast det är mycket kvar att göra, min klänning har inte kommit än, hoppas, hoppas den passar annars får jag panik!!!!
    Sen ska jag köpa skor, bestä'mma middag, sånger mm.
    Dessutom så ska vi åka till Idre när vi kommer hem, vi kommer hem den 17 på kvällen och den 18 är det jullunch på dagis, den 19 jullunch med våra anställda och sen skulle vi åkt den 20. Men nu är det ändrat till den 21. Detta innebär att jag måste ha alla julklappar färdiga innan vi åker den 2! Sen måste jag ju jobba lite också innan vi åker

Minbebis: Vart åker ni?
    ♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Rufs

Grattis Sam på 2-årsdagen och Grattis Alicia i efterskott!

Vilka stora barn vi har...

• Winnertaco

Men åh, jag hade skrivit massor, och så bara försvann det när jag skulleposta *morr*

Det viktigaste då:
    Grattis Sam och Alicia!!!

Och för övrigt... Jag stryper snart Andreas faster. Nu har hon varit här och lämnat två påsar leksaker på trappen, för hon "städar förråden". Vi vill inte ha ders skitgrejer!
    Och det som stör mig mest av allt är att det var en påse märkt LUDVIG med bilar, bollar och äckliga pistoler och en påse märkt JOHANNA med dockor, kastruller och annat fånigt!
    Hon var exakt lika dan när vi fick Johanna, men jag trodde att hon fattade vinken då när vi lämnade tillbaka allt utan att ens titta på det...

Meria
    : Nä, folk fattar verkligen inte hur farlig man kan bli! Jag skulle för övrigt behöva lite av dina hormoner i eftermiddag när Andreas faster kommer, jag är för feg för att säga vad jag tycker! Så, hormoner hitåt, tack!

Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
  • MiIou

Goddagens!

Grattis Sam!!!!

Shit, blir de redan två år nu... Jag tycker tiden verkligen rusat iväg!

Jag är trött, kommer liksom inte igång idag. Min rygg är totalpajj och jag känner mig som ett vandrande blåmärke. Nu måste jag ta tag i det. Mamma våldsmasserade mig igår så nu har jag inte axlarna under hakan i alla fall, men det släppte bara lite och jag är fortfarande spänd som en fiolsträng. Jag var så arg och less på att gå runt med ont och huvudvärk och började nästan grina och frågade mamma hur det kommer vara om tio år om min rygg är så här när jag är 24. Kan man reklamera sin kropp?

Jag har småstädat nu på morgonen, torkat lite hyllor. Tänker inte göra något mer avancerat än så idag, kanske tar tag i toaletten också, men annars känner jag för en sån där dag då man bara såsar runt i mjukisbyxor och tjocksockar

• biltokig1

STOOOOORT Grattis till sötis Sam på 2 års dagen!!! Kan inte tro att det är sant, som många andra säger så minns jag oxå inlägget som Carro skrev och hur det kändes *OJ vi ska faktiskt få barn*

Vi är bakis här hemma, var på partaj igår hos en jobbarkompis till mig. De bjöd hem alla på jobbet inkl. partners. VI hade sååå kul, en massa massa öl, vin och shots!!! Och super god mat och sen lite sångtävling... kommer inte ihåg vad det heter men kul var det iallafall Kom hem vid 03.00 inatt... Monzen sov hos mormor och är där fortfarande, ska dit och äta mat snart. TOPPEN bra barnvakt

Nina> åå vad skönt att OP gick bra!!!

Mini> jag reklamerar min kropp oxå, tror du man kan få välja hur den ska se ut nästa gång???

• MiIou

Bilen: Skojj med partajj . Tja, jag vet inte, men om man får så beställer jag större tuttar och lite självfall i håret, sen tror jag inte jag vågar klaga så mycket mer, eller, jo, jag vill ha bättre hy också (svär åt mina hormonpletor) .

Jag gjorde våfflor nu till middag, ja ingen vidare näringsrik mat, men gott var det. Fast Isak äter dåligt, han är fortfarande förkyld och jag är lite misstänksam mot örat, men jag kan inte vara säker för grabben har agerat hypokondriker den senaste veckan och har haft ont i snart varenda kroppsdel . Men jag ska vara lite uppmärksam. Men visst är det så att nu ger man inte penicillin utan vill att det i första hand ska läka ut av sig själv, så jag behöver väl inte gå till vårdis såvida han inte verkar ha jätteont, eller???

• MiIou

Tjoho! Nu är jag mest troligt en kökssoffe-ägare, hittade denna
    www.blocket.se/vi/19098248.htm
    Inte så trendig kanske, men med lite vitfärg och svart tyg så blir den nog så fin så i mitt kök . Bäst är väl att man vinner 3 till sittplatser plus förvaring

• Meria

I ren protest kommer lillebror inte få vara med på julkortet om han inte behagar att komma ut i tid dvs eller ja, han är ju med men kanske lite mer genomskinlig än brorsan sin

julkort08.jpg

mini: snygg! jag blev också sugen på att köpa en kökssoffa och göra iordning den lite. Kan behöva fler sittplatser här också... Såg denna som var fin: www.blocket.se/vi/18254260.htm det pinsamma där vore väl att jag känner säljaren. Vi gick i samma klass på högstadiet och kom väl inte så vidare värst bra överens

♥ Loke -06 & Lillebror v.37 ♥
  • MiIou

Meria: Skitsnygg! Äh, du får väl låta Jimmy eller din mamma hämta den .
    Ja, jag har ju inte tänkt behålla den bruna färgen, förresten så har jag redan hunnit vara och hämta hem soffan, den visade sig vara utdragbar också, fast typ i barnsängsstorlek . Vi har ju rätt litet kök så jag var ju ute efter en soffa som var max 1,60 m. Men den visade sig vara i väldigt bra skick, klädd i ett rätt fint blått tyg, så den passar in nu trots att den är brun, vilket är skönt för då kan jag låta den vara brun fram till sommaren då det är lättare att måla om den. Men köket blev, trots att det blev mindre, väldigt mycket hemtrevligare! Jag gillar det där lantliga, hemtrevliga, jag vet att det inte är särskilt modernt, men det är något jag förknippar med hemkänsla och mys, för att det sett ut så hemma hos oss när jag var liten och hemma hos min farmor osv, just nu påminner vårat kök om en modern variant av köket i våran stuga, jag har ju till och med skaffat en taklampa som ser ut som en en gammaldags fotogenlampa med glaskupa och allt, fast det är draget el i den.

Men hur mycket kan jag skriva om soffor, haha, förlåt!

Nä, jag drar mig mer och mer mot att åka till vårdcentralen med mig själv imorgon, jag har haft så förbannat ont i ryggen och huvudet+illamående i flera dagar nu, det här går inte. Sen vet jag inte om illamåendet och huvudvärken beror på ryggen eller magen eller både och. Sen det att jag får kliande utslag på armarna när magen pajjar, men jag har lärt mig att inte klia på dem längre, så det syns inte i alla fall, men det kliar ju likt förbannat. Blä. Som sagt, kan man reklamera sin kropp...

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos