• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Nina Kanin II

Guddimorning!!!!

Carro
    : hihi, då ska jag säga till Ivar när han blir lite större att inte ansa sig runt pillen.
    Kommer också ihåg ditt inlägg, vissa sätter sig fast i skallen, du var ju den första och jag kommer ihåg att det var då jag på allvar insåg att jag snart sklle föda barn själv.

Minbebis: när jag jobbade på hotell så var queensize en 140 dubbelsäng, alltså en madrass. Vi hade inte kingsize utan bara två 90 sängar ihop.

Pela: Det går nog utmärkt att köpa från Ikea, det har vi gjort och stackars Ivar har bara en ful plastspis. Det finns inga i trä  i spanien, jo kanske på specialaffärer men då kostar de nog skjortan bara för att det är trä (trä är liksom lite lyxigt här i spanien).

♥ Gull Ivar och Prins Arvid ♥
  • pelagonia

Hej

Allt bra här

Inget nytt här.
    Idag har vi handlat på Lidl och där hittade jag en julklapp till Viktor, hmm eller födelsepresent. Men det var Nicke Nyfiken filmen (han älskar denna apa) och en annan teknad dvd som han gillar för 100 kr tillsammans..

Nu skall vi fika sedan vid åtta blir det soffan..

Nina = Det passar nog fint så i mrogon skall jag handla detta.

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Nina Kanin II
    Grattis SAM 2 år

Godmorgon på er, fast det verkar inte vara så mycket folk här i helgen. Ni har säkert fullt upp med annat.

Igår var vi och köpte diskmaskin (äntligen) som de kommer och installerar på onsdag och så köpte lite andra halvonödig prylar som tex en väska till min laptop, en sån där kudde man har runt halsen när man sover i bilen och ett gulligt fotoalbum till Arvid.

Idag måste jag prova kläder på Arvid. Fick byxor, sjorta och väst i present och jag tänkte att han skulle ha de i jul om vi döper honom och på kusinens dop i januari. Det är storlek 68 men jag är rädd att det kommer bli för litet eftersom han redan använder den storleken. Stor kille har jag fått.
    ♥ Gull Ivar och Prins Arvid ♥
  • Meria
    Grattis SAM 2 ÅR!! Och grattis till ALICIA i efterskott också!

Det är nu det är ok att bli blödig och tycka att tiden går såå fort va? *snyfters*

Vi försöker förvarna folk om vad som kommer gälla på julafton, men det är ju inte det lättaste. Vi sa att vi kommer vara hemma, har inte bestämt oss än för hur vi kommer göra i framtiden med Lokes födelsedag osv. Iår blir vi hemma, det känns bäst och säkrast iom att jag kommer vara livsfarlig om jag fortfarande är gravid då Men ni vet hur folk är "jag tänkte det skulle vara mysigt om vi var häär i jul" osv. Hur svårt är det att greppa just HUR farlig en övergravid kvinna är? För att inte tala om en nyförlöst...

Carro: Vi funderar också på att ta bort dagvilan för Loke, för just nu somnar han inte förrns 21-22 nångång. Han kommer visserligen upp rätt sen, men för att justera det hela tror jag det kommer behövas.
    ♥ Loke -06 & Lillebror v.37 ♥
  • JoKo
                                  GRATTIS TILL SAM PÅ 2ÅRS DAGEN
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos