Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Sam saknar Stella 
Han vaknade inatt jätteledsen och ropade efter henne, det kändes i hjärtat..
Och det är inte bara jag som hör henne, syrran o jag var iväg en sväng innan och mamma var här hemma med Sam..
Helt plötsligt stannade han upp i sin lek och sa mao och gick och ställde sig vid dörren och sa öppa (öppna) och mamma hade också tyckt att hon hörde henne..
Vi har börjat ta bort dagvilan för Sam!
Även om han bara sover en timme så är han så jävla dampig sen och somnar inte förrens vid 22, så dom sista 3 dagarna har han inte sovit..
Han har en stund mitt på dagen när han varit lite trött och bara velat sitta i knäet och läsa bok, men när jag frågat om han vill nanna så har han skakat på huvudet..
Sen har han piggnat till igen.
Så istället somnar han vid 18.30 ca, på 5 minuter (ljuvligt!!!!) och sover till 07.30-08.00 ca
Perfekt!
mini;
skickar över en kram!!
Hoppas att det snart löser sig, vet hur kasst jag mådde när det bara mest var skit mellan mig o Martin 
pela;
Vad skoj att det börjar lossna!
Nina Kanin;
Krya på dig!
Så skönt att operationen gick bra!
Jag opererades för ljumskbråck när jag var 3 år, blev öppnad på båda sidorna.
Iaf, ärren töjs ju med åren eftersom man växer, men mina ärr är iaf jättefina!
Dom max 1mm breda och ca 4cm långa och knappt ngt jag själv ens lägger märke till (framförallt inte nu när jag inte orkat raka mig nertill haha
)
CArro = Snacka om vad tiden går fort..minns det inlägget faktiskt.
Ja det känns så roligt.
Alltså hur får ni ihopa det när ni är ensamma ? Viktor vill vara med mig till 200 % hela tiden runt benen. Som idag när sambon jobbar så får jag knappt gjort något. Han vill ju att man skall vara med honom hela tiden...Jag tycker om att vara med honom men middag msået jag göra och med honom runt om benen är inte lätt.

Funderar på att skippa vällingen på kvällen nu för han äter bara 20-50 ml. Skall från i morgon ge han smörgås istället. På morgon klämmer han 300-350 så den rutiner behåller jag.
Någon som vet var man kan köpa kastruller/redskap till Mickispisen ? Tror ni ikeas funkar ?
Detta måste jag köpa oxå, syrran sa att hon hade dessa med kardborre
www.hikmet.se/Product.aspx&History=1574|2003
Inne en snabbis bara. Någon som har en aning om vad det är för skillnad mellan queensize och kingsize bed i storlek? Eller är det samma sak?
Har bokat biljetter och håller på att kolla rum
Carro, japp verkar så. Slängde ut en tråd om det också och där var det en som hade just de måtten som förklaring. King är i alla fall större en queen.
Blev så förvirrad för jag bokade rum och när man kom till önskemål som tex rökfritt så kunde man välja på queen eller king. Blev helförvirrad
Men båda sängarna är ju stora så det spelar ingen roll. Tjjjoooo vad jag längtar nu
Har du fantomsmärtor nu när du tänker tillbaka för två år sedan?
Shit vad tiden går fort.