• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Hilla

Mini, det är nog bara inte du och Kent som inte är kompatibla...jag och Björn är som natt och dag till sättet Det är fanimej ett mirakel att vi hänger ihop....t.o.m horoskopen säger emot ett förhållande mellan en vädur och en fisk Men som du säger, man blev ju ändå kär... Visst vore det enkelt om man aldrig träffats kanske, men när är livet egentligen enkelt?

Ang. ifrågasättandet så förstår jag dig, man BLIR osäker om nån ifrågasätter... men nästa gång, lita på din magkänsla, din mamma-instinkt liksom

Låt honom vara med och bestämma, men låt honom inte styra dej!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • LillaMy72

Miniminou & Hilla: Här är två till som är som natt och dag! Jag är säker på att många i vår närhet, både från Håkans sida och min sida, undrar hur i h-e vi fick ihop det och hänger ihop än!

• biltokig1

Hoppa bara in innan det är dags att åka till jobbet...

En bamse kram till Smirre, fyyyy f-n vad livet är orättvist ibland. Önskar verkligen att du får mä bättre snart och att du hittar ditt drömjobb inom kort *puss*

Jätte fina kort på Lovisa och Sam

Grattis till Alicia på 2 års dagen *jisses*

Mini> usch dumma karl *sorry* men han ska ju stötta dig ju!!! Blir så arg, man ska ju jobba tillsammans som föräldrar och i en relation. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Lita på dig själv vännen *kramar*

• Rufs

Har läst allt men är så jäkla trött att jag inte orkar skriva...

... vill bara ge en stor varm kram till Smirre.

• MiIou

Tack för supporten tjejjor. Vi har pratat mer nu på eftermiddan, eller, jag har väl "hävt ur mig", hoppas att han fattade den här gången. Och ja, nästa gång ska jag stoppa honom innan han börjar ifrågasätta så jag inte behöver lyssna, och om han börjar så ska jag hålla fast vid vad jag först beslutade och inte låta mig bli osäker. Jag sa som jag känner att det känns som att han mer stjälper än hjälper mig just nu och att han är en orsak till mitt sjunkande självförtroende tack var hur han låter, att jag vill att han ska vara min pojkvän och sambo, inte min pappa(har du gjort det du ska idag? är du verkligen säker att du klarar av det där?) eller betjänt(ja sir, jag offrar mig själv för dig, böj dig frammåt så ska jag torka dig i arslet). Ja, han kan vara otroligt dubbel, ena stunden får han det att låta som att jag inte kan nånting, i nästa så ber han om ursäkt för att han andas. Självklart är han inte sådär schitzo hela tiden, men ibland och det förpestar allt på något sätt.
    Jaja, vi har som sagt pratat igen, jag tror han hajjade till när jag sa just det att han ska vara som min pojkvän och inget annat. Någon som visar uppskattning, pushar mig och tycker att jag är snygg och faktiskt säger det. Vad gäller in skola och föräldraroll så säger jag till om jag behöver hjälp...

• Nina Kanin II

Har som vanligt ont om tid.......men Ivars operation gick bra och vi kom hem igår. Såret är ganska litet ca 2-3 cm. Han har lite ont ibland men han får paracetamol och det verkar hjälpa. Ska försöka hålla honom så still som möjligt (hur lätt är det?) och så ska vi tillbaka nästa vecka på kontroll.

Cissi: Vad skönt att ni slapp OP. Ivars kulor åker upp och ner hela tiden men doktorn trodde inte att de skulle bli några problem. Under OP så tog de bort lite vätska ur pungen (är tydligen vanligt och inget man bryr sig om i vanliga fall men eftersom det ändå var inne och kollade så tog det bort det) och efteråt kunde vi se hur ena pungkulan åkte upp och ner.

Smirre: Massa kärlek till dig

Myran, Svag och Carro : jag ansluter mig till förkylningsklubben. Igår hade jag ingen röst.

♥ Gull Ivar och Prins Arvid ♥
  • Myran Frisk
    NinaKanin.. Åh så skönt att höra att det gått bra, har tänkt på er massor
    Krya på dig!

Mini.. Usch för att bråka Hoppas det känns bättre snart.. det är märkligt att det ska vara så svårt att förstå varandra (känner igen det).

Jesster fick nästan en tår i ögat av den där listan du länkade till. Tänk va stor man var för två år sen (Ja du har ju lyckats med en gång till). Då satt man där o visste inte var när o hur det skulle bli o så gick allt så bra

Här klarade jag av att jobba idag, dock med en tupp i halsen.. rösten är väl så där när man pratat i telefon hela långa dagen. Nu har jag lagt Karl o snart ska vi äta o sen ska G åka med sin pappa på bio (farsdag-presenten). Här blir det myskväll för mig själv (o min livsfarliga pit-bull).

Kramar
    Mamma till Karl, 29 november 2006
  • pelagonia

Hej

GRATTIS ALICIA PÅ TVÅ ÅRSDAGEN

Smirre = Många kramar från mig.

Tittar in i pausen i Idol.
    Sambon jobbar till 22 idag och Viktor somnade strax innan åtta..men han är piggare än vanligt denna vecka så jag skall korta ner sovstunden på dagis nästa vecka.

Men gud vad orden kommer nu. På två dagar har han börjat säga momo (mormor), matta, mimmi (från disney, dem läseer på dagis), bitta (Birgitta från dagis), poh (nalle puh), Wille (William från dagis).
    Så roligt när han utvecklas så mycket.

Åt precis sista ostkakan från igår, för det var ju ostkakans dag.

Nu idol

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Carro
    ååh, vilken nostalgi, vid denna tiden för 2 år sen så hade det börjat för mig..
    Letade fram mitt gamla inlägg som jag skrev natten idag till imorron för 2 år sen..
    Läs om ni vill
    Flört

"Hej tjejer och tack för gratulationerna!

Det är nästan så att jag skäms, men det får bli ett egoinlägg till..
    Jag skriver det både i denna plus den nya tråden..

Jag tror att det kanske kan vara på G här..

Jag har ju haft mycket sammandragningar och förvärkar, men idag (tisdag) så ändrade molvärkarna karaktär..

Dom känns som knivar som går ifrån ryggen (svanken) och fram, det känns som riiiiktigt grym mensvärk!

Under kvällen så var jag med mamma på ortopedens akut (hon har diskbråck och har fått ont i höften också så hon har svårt att gå, så vi hoppades på att det skulle gå att skynda på hennes remiss till ortopeden för vidare behandling, vilket förhoppningsvis lyckades) och då kom värkarna med ungefär 10 minuters mellanrum..

Efter midnatt så började det dock bli ännu mer smärtsamt och värkarna kom ännu oftare.
    Det var tom så att en av syrrorna på akuten tittade på mig och sa nämen, är det dags för dig och då hade jag inte ens en rejäl värk..

Värkarna är fortfarande täta och när dom är som värst så är det så att tårarna rinner utan att jag kan hjälpa det.

I förrgår så fick jag ut en del av slemproppen, blodblandad (har fått ut ofärgad både innan och efter) och nyss när jag var på toa så kom det ut ännu mer blodblandad slempropp!

Jag pratade med förlossningen här i Lund vid 02 och dom hade fullt då!!!!

Hon hörde att jag var rejält smärtpåverkad och sa att ifall jag kände att jag inte stod ut så fick vi kontakta Malmö istället, annars så skulle jag ringa om ett par timmar.

Jag är helnipprig!
    Jag kan inte låta bli att tycka det är skrämmande, men samtidigt så är jag sååå rädd att det bara ska avstanna!
    Nu har det hållt på så länge så att ifall det skulle avta eller om vi åker in och det visar sig vara falskt alarm så kommer det att kännas himla snopet, som att man blivit lurad på konfekten..

Vet ni vad som är lite spooky?
    När Martin vaknade imorse (tisdag) så berättade han att han på natten haft den underbaraste dröm han nånsin haft.

Han hade drömt att vi hade fått Sam och att han var sååå fin och så hade han drömt om hur mysigt allt var.
    En sanndröm kanske? Flört

Jag håller er uppdaterade!!

kram"
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos