Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Tittar på när G hänger upp det sista av tvätten
Härligt!
Mumsar på en clementin o ser att klockan är rätt mycket.
Kikar mest in för att Gratulera stora killen i tråden.

Grattis Sam 

2 år 

Sam tackar så hemskt mycket för alla gratulationer!!!
Får erkänna att klockan 11.37 kom det en tår eller två eftersom det var prick 2 år sen han föddes då 
Det har varit livat här hemma, trots det bara var den närmsta familjen, ja inte ens alla, Martins syster med familj bor i sthlm och min ena syster med sambo åkte till Kambodja igår, så var vi 15 pers, pust!
Sam stortrivdes och hade hur skoj som helst!
Dock så är hans farbror/gudfar dödens, Sam fick ett trumset i present av honom..
Japp, ni läste rätt..
Nåja, Sam tyckte det var skitskoj iaf 
Måste lägga in en skrytbild på min coola lilla trummis (ögonfärgen ser skum ut pga röda ögon jag försökt redigera..)

Fler födelsdagsbilder hittas här ifall ni vill kika;
http://www.familjeliv.se/hem/carro/galleri.php?cur_album=SAM+2%C5R
Fina fina Sam såg ut att ha haft en rolig dag
Är det imorgon det är OP?
Emma är hemma idag för hon snorade o rosslade imorse. Nu är det i princip helt borta
*haha* Jaja, vi sticker på utflykt efter lunch så vi inte får krupp här hemma efter att ha suttit inomhus heeeela helgen...Alla har varit lite sänkta av olika anledningar, så vi har inte gjort ett skit!
Har alldeles nyssens bestämt mig för att jag SKA handla glitter o sånt så vi kan pyssla ihop julkort tillsammans, jag o o Emsan. Bara barnbidraget behagar komma så löser det sig nog
Är övertygad om att hon kommer bli helt salig över att få hålla på med glitter o stjärnor o grejjer, så det får lov att vara värt städandet o eventuella sammandragningar
Såna flörtkule-tomtar osv får dock vänta tills nästa år!!
Hoppsan, vad klockan var mycket! Dags att styra upp lite lunchmat...
Ascoola Sam! Han ser ut att trivas men stackars mamma och pappa.

Jag premiärade med mina julskivor i helgen och sà hade jag kanelolja i oljebrännaren och sà skalade jag mandariner för att fà lite stämning.Vet någon kunnig ?
www.familjeliv.se/Forum-5-166/m38407112.html
Oj, vad ni har skrivit! Har varit superförkyld hela helgen, knappt haft röst och igår hade jag ont i bihålorna, men det har gett med sig lite så jag hoppas jag är frisk snart. Iina fick vara hemma idag, hostar lite. Men mest för att jag inte klarade av att gå 15 min till dagis. Hostar typ så fort jag rör på mig, så det fick bli att hon var hemma, lite ego kanske. Men vi hade aldrig kommit i tid.
Grattis till Sam och Alicia!
Carro: Haha, trummset!
Hoppas på att någon snäll köper en gitarr, eller en ukelele för den delen, till Iina. Hon älskar verkligen att spela och sjunga! Vilken superfin bild fresten!
Winnertaco: Åh, vad irriterande! Tycker för det första inte om när folk dumpar leksaker hos en som man inte vill ha, och att det dessutom ska vara uppdelat är ju ännu mer irriterande. Skänk bort det till rumänien eller nått!
Meria: Vad fint julkort!
Igår var vi ute för det kom snö! Stooooora snöflingor dalade ner och stannade faktiskt kvar på marken! Iina var helt förtrollad och vi byggde små snökakor med hennes hink. Vi blev helt dyblöta, men det var jätteskoj! Så imorrn blir det nog overall till dagis för första gången! Är fortfarande ett par plus grader så idag kommer nog all snö smälta bort. Men vi hann iaf ut
Minns faktiskt inge mer, känns som om hela hjärnan är gjord av snor just nu
NinaKanin: Vad skönt att Ivar mår bra efter allt!
Idag har jag lämnat leksakerna på röda korset
Känns bra!
Nina: Vad skönt att det läkt så fint!!
Carro: Vilken liten cooling ni har!
Mini: vårdcentralen låter ju som en bra idé om du mår så dåligt... Hoppas att det löser sig!
Varför kan jag inte ladda upp bilder här på FL längre??????? När jag fyllt i allt och trycker på spara så hoppar markören tillbaka till dit man väljer bild. Vet någon vad jag gör för fel!!!!!!!????????????
Svag: Härligt med snö!
Winner: Röda korset låter bra, då slipper de ju ligga och skräpa eller hamna på tippen.
Mini: Tycker också att du ska ta kontakt med VC.