• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Smirretissen

Hej...
    Jag lever... knappt...

Blöder som en stucken gris, är tokledsen hela tiden och till råga på allt är jag en av dem som inte får vara kvar på jobbet... *suck* Sista arbetsdag 23 februari...
    Så nu är det ännu mer "klackarna i taket" här... INTE...

Ids inte riktigt kommentera... hoppas jag mår bättre snart så att jag orkar vara mer social med er... jag saknar er juh!

• LillaMy72

svag/JoKo: Jag tycker det är jättegulligt med tofsar, men det är ju liksom inte Lovisa. Hon avskyr tofsar, jag har försökt göra såna på henne härhemma nån gång men hon sliter genast bort snoddarna. Men på gruppfotot var det flera tjejer som hade tofsar såg jag, så jag antar att det var därför hon gick med på det. Personalen trodde säkert att vi skulle gilla det, men jag hade hellre velat ha ett foto där hon är sej själv, med sin rufsiga lockiga trollungefrisyr, så som vi är vana att se henne. Nåja, det är ju som sagt inte hela världen, och i övrigt är jag nu nöjd över fotot.

JoKo: Vår elräkning för oktober var på 2200 kr...

svag: Krya på dej!

• svag

LillaMy: Skulle blivit riktigt arg om nån gjort så. Nästan som att byta kläder på barnet utan anledning. Finns ju en anledning att man lämnar barnet på ett visst sätt just på fotodagen! Men man ser ju verkligen hennes buslockar ändå!

• JoKo

Smirre -

Svag - Jo, det har så klart med nya mätaren att göra, menjag fattar inte varför de inte kunde lägga ihop allt på EN faktura så man slipper tro att man är "klar" med räkningarna? Tack för att du försökte förklara, jag hajjade hur du menade

Mini - Men kan du försöka få tid till att plugga med henne då? Så slipper du mögla ihop i onödan, speciellt om du trivs i hennes sällskap OCH får något vettig gjort är äl det toppen? 

• Krodan

Smirre: Stora kramar till dig Jätteledsen för er skull

• hellgren

Jag minns inte riktigt att jag var så här trött när jag väntade Alicia.. När kommer jag bli pigg igen?
    Slutar jobbet mellan 17 o 18, kommer hem, leker med Alicia, gör iordning henne för natten, nattar.. sen sover jag.. Och då är klockan runt 19.30. Helt osocial..

Imorgon fyller Alicia 2 år så därför är jag uppe extra länge idag för jag har slagit in paket och grejat här.

Så nu börjar födelsedagarna, först Alicia, sen Sam.. Vem kommer näst på tur?

Smirre: En stor kram till dig

Joko: Vad duktig Emma är på att prata Alicia säger fortfarande ett ord i taget, iofs väldigt mycket mer efteråt som är väldigt svårförståeligt

• MiIou

Smirre: Puss puss och kram! Vill och hoppas att det lättar för er snart

• JoKo
    Hellgren - Joo, hon är väl ganska duktig *haha* Grattis till Alicia på 2årsdagen redan ikväll, för om jag känner min gravidhjärna rätt så kommer jag inte ihåg det imorgon
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos