• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • minbebis76

Neeeej Smirre! Nu kan det väl ändå inte hända mer!? Tycker så jäkla synd om dig/er. Kram.

Söt Lovisa och söt Sam! Tror bara det finns fina ungar här

Krya på sig till Myran och grattis till Alicia säger jag med idag om jag skulle glömma det imorgon

• Emeliee

Smirre: Många kramar till er. All världens elände verkar drabba er hela tiden. Tänker på dig massor!! ♥

Lilla My: Vilket jättebra kort men förstår verkligen ditt "tofs-resonemang". Hade du velat att hon skulle ha tofsar hade du ju själv fixat.

Nu ska strax en trött och sockersugen mamma gå och sova, önskar det var min "hemma-med-Milton-fredag" imorgon men tji fick jag

• Hilla

Vill bara skicka en bamsekram till Smirre!!! Livet är bra orättvist

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Myran Frisk
    Stora varma kramar på Smirre!!

LillaMy.. Så söööt Förstår att du blev upprörd över tofsarna, men hon är väldigt söt så oxå. Kan ju berätta att min bror ändrade min frisyr ett år till skolfotot.. inte så uppskattat av mamma MEN året efter fixade han mig, så jag var jätte fin

Ska sova nu, skulle somnat för länge sen, men jag fastnade på "andra stället".
    Orkade inte skriva något där, men jag ville bara berätta att jag tänker på er alla o har haft många känslor.. skrattat o blivit arg (för er skull, inte på er ).
    Kramar på er. Nu ska man ju snart upp o jobba igen.. phu vet inte om jag orkar, men det är ju fredag. Har tänkt att jag skulle få lite tid över för att städa mitt skrivbord (städfirman vet inte hur man dammar Skrikandes använder en dammvippa o det gör ju bara saken värre. Ordning o reda har jag faktiskt ).

Kram på er!!
    Mamma till Karl, 29 november 2006
  • svag

JoKo: Haha, bra att du iaf fattade vad jag menade. Tycker det är så sjukt rörigt själv med alla avgifter och skatter och blabla. Nu med ny mätare kan man iaf hålla reda på när man förbrukat mer eller mindre. Tycker ni har yttepytte elräkningar jämfört med oss

Nu skulle jag ju sovit för läääänge sen. Men att diska nappflaskor inför nattens bravader känns ju inte så himla lockande...

• Carro

Sam tackar för komplimangerna Glad

Har haft en lugn och skön födelsedag, svärmor tog Sam några timmar så jag passade på att sooooova!
    Kände mig lite krasslig imorse och vill INTE bli sjuk såhär tätt inpå Sams operation!
    Sömnen gjorde mig gott, har varit så slut psykiskt pga all gråt..

Satt på balkongen på ovanvåningen och rökte för en stund sen och tittade bort mot platsen där vi begravt Stella..
    Och istället för att bilden av henne när jag hittade henne kom upp så kom en massa underbara bilder upp..
    Herregud, så lycklig hon var dom sista 1½-2 åren av sitt liv..
    Tänk att efter nästan 7 år som innekatt få lov att börja gå ut..
    Hon klättrade i träd, sprang apport efter äplen i trädgården, la sig på bästa solplatsen i trädgården och mös, jagade möss, bråkade med grannarnas katter, vilket liv!
    Hon var lycklig och framförallt fri och det glädjer mig så..

Smirre;
    åh vännen.. har tänkt så på dig!!
    förstår att allt bara känns skit nu, men du ska se att när det gäller jobb så kommer det ordna sig, du kommer hitta ett jobb där arbetsgivaren förstår vilken dyrgrip du är och du kommer att trivas och ha ett stimulerande jobb, det är jag helt säker på!

LillaMy;
    Vilka underbara lockar!!
    Förstår att du blev besviken, hade jag haft en liten tös med dom lockarna så hade jag också velat ha håret utsläppt!
    Bra att Håkan sa till, då tänker kanske dagisfröknarna till innan dom sätter tofsar i håret på Lovisa eller andra tjejer igen..

svag/Hilla;
    Jag trodde jag var bisexuell när jag var yngre, men efter trekant med ett ex och en annan tjej så kom jag fram till att det var jag inte..
    Men jag anser fortfarande att kvinnokroppen är fan så mycket sexigare (fast iof en man med en riktigt sexig tvättbräda och en liten fast rumpa.. det slår nog allt! *dreglar*) Skrattande

Myran;
    skickar över en kram.. Förstår det känns tryggt även om vovven bodde kvar hos din mamma.. Det är ju trots allt en kär vän man förlorar!

JoKo;
    Kundvagnen vi köpte kostade 199:- och då är den fylld med varor, känns väldigt överkomligt Glad
    Till jul får det bli n dockvagn, Sam äääälskar att köra dockvagn och både jag och Martin skiter fullständigt i huruvuda det är "pojk eller flickleksaker", huvudsaken är att Sam har skoj och blir stimulerad Skrattande

Nu kommer jag inte ihåg så mycket mer..

• VIP

kram till smirre och din familj

nu åker jag till akuten med Alice som rosslat i nästan 2 veckor nu, det vill liksom inte gå över och det finns ju ingen annanstans att vända sig förutom till akuten. det tycker jag är sjukt. Hon är ju inte akut sjuk liksom. Jaja

kram till alla, hinner ju inte skriva så mycket

just det, Hilla: verkligen läskigt med indoktrineringen av barnen

• MiIou

God morgon!! Här vrääääker snön ner

Jag är på dåligt humör idag, annar, förutom glad för snön då. Men jag och Kent bråkade/tjafsade till ganska sent, jag tycker han är en känslokall torrboll, han tycker jag är rabiat, ingen tar initiativ till samliv, båda vägrar på den punkten, så jag tyckte det var bättre att vi enades om att vi är oense på den punkten så jag kan sluta förvänta mig något och fokusera på annat istället. Sen tjurade båda. Haha!

Däremot sa jag att jag ville ha Isak hemma idag, men Kent började som vanligt ifrågasätta mig, hade jag verkligen tänkt efter om det var en bra idé, säkert tio gånger frågade han, till slut blev jag ju ocsäker och då sa han att det är bättre att Isak åker till dagmamman och att jag gör annat, och förvirrad som jag var vid det laget sa jag "ja", och nu sitter jag och ångrar mig och är jättearg för att jag lyssnade på honom. Han lyckas alltid vinkla det så att jag blir osäker och inte tror att jag vet bäst. Och vadå få något gjort? Jag har inget att göra då jag inte har boken i ena kursen!! Så nu sitter jag och känner mig som ett svin för att Isak är hos dagmamman och jag kan inte plugga. Åhhh.... Jag är inte kär i min sambo idag, det var jag nog inte igår heller, och inte i förrgår, kanske i förr-förrgår då jag ville kela men han fortsatte stirra på tv:n och gav mig en klapp på axeln. Suck. Men nu är jag int ekär i honom.

• MiIou

...det är förresten likadant han låter när Isak är sjuk och han vill skicka tillbaka honom till DM i förtid, jag säger vad jag tycker, sen ifrågasätter han det tills jag blir osäker, då får han ju det bekräftat att jag inte alls var säker, så då lägger han fram alternativ, sen ifrågasätter han mig lite till tills jag säger att jag inte vet och han får bestämma, och då åker ett snorigt barn till DM. Det var alltså samma om idag, han ifrågasatte mig tills jag kände mig osäker. Det asjobbiga är att det där ifrågasättandet får mig att tvivla att jag är kapabel till att ta hand om mitt barn (det lät ungefär som "men du vet att han får det tråkigt hemma med dig). Han gör det säkert inte med flit men jag har känt ganska länge att han inte hjälper utan snarare stjälper mig, det är min egen sambo som ger mig dåligt självförtroende, vilket gör mig barnslig då vi grälar och jag säger saker som "men att vi inte kan kommunicera beror väl antagligen på att vi är för olika och egentligen inte borde ha blivit tillsammans". Fast just då känner jag så, fan vad enkelt om vi aldrig blivit tillsammans. Jag är ju kär i honom i grund och botten, men vi är fan heller kompatibla.

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos