Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Myran: Alltså, oftast tjänar man ju på att betala för att någon annan städar, med tanke på den tid det brukar ta, min syster och hennes sambo flyttade från en tvåa och beställde städning, det kostade dem 500kr och var alltså helt värt det för att slippa stå och gnida ur ugn och badkar och avlopp, sen det att de hade bråttom, de flyttade ju till Norrköping så det blev lite trassel med att passa ihop tider.
Pappa betalade 3000 för sitt trevåningshus, som var dödligt skitigt, jag menar det verkligen, han och hans fd var inte kända för deras renlighet, de hade inte ens tömt frysen ordentligt så när vi var dit så kröp det likmask i den. Ja, egentligen hade gubben förtjänat att städa huset själv, men med tanke på att det mest troligt blivit farmor som fått hjälpa, så ja, det var värt 3000...
Alltså, allt i mat och godisväg under julen är ju så förbannat gott, men jag får tamitusan halsbränna av varenda julkrydda! Så irriterande, så just nu blir det pepparkaka-samarin, glögg-samarin, julmust-samarin osv...
Mini.. Ja det ska verkligen bli skönt att bara få släppa lägenheten när vi flyttar in i huset
Tråkigt att du inte klarar av julmaten
Nä nu får jag ta o hjälpa G med plocket här hemma. Jag är så hostig, så det är jobbigt att göra för mycket (har jag sagt att jag är jääätte sjuuuuk
?).
Grattis Milton
Meria. imorgon är min födelsedag, så jag tänkte, kan du ta det med lillebror att jag önskar mig att han kommer ut då? Så lovar jag att inte önska mig nåt av honom i julklapp
Jag har skrivit in the secret place again *suck*
hehe, det är din födelsedag... och svärmors också
Har två som önskar ut bebisen nu med andra ord
Tyvärr sätter sig både syrran och mamma emot det, för de "har inte tid" nu i helgen utan tycker måndag passar bättre 

grattis på 2-års dagen Milton

grattis på födelsedagen Krodan

Carro skrev 2008-12-05 11:29:11 följande:

Grattis Milton